וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב משפחה של יולדת שעוברה מת תקף רופא בקפלן

15.10.2012 / 13:50

הרופא, גניקולוג שהודיע לבן המשפחה כי עוברה של האשה מת כתוצאה מסיבוך, נפגע קל בראשו. הנהלת המוסד הרפואי וועד הרופאים גינו את המקרה. התוקף נעצר ושוחרר למעצר בית

קרוב משפחה של יולדת בבית החולים קפלן ברחובות תקף היום (שני) רופא גניקולוג, לאחר שגילה כי האשה הפילה את עוברה בשל סיבוך רפואי. הרופא שהותקף נחבל באורח קל מאוד בראשו והוא נשלח לנוח בביתו. בעקבות המקרה הגישה הנהלת המוסד הרפואי תלונה במשטרה נגד התוקף, שנעצר ושוחרר למעצר בית בן חמישה ימים.

האשה, הנמצאת בחודשי הריון מתקדמים, הגיעה בשעות הבוקר לבית החולים בעקבות סיבוך במצבה. הצוות הרפואי שטיפל בה ניסה ליילד את העובר, אך במהלך הטיפול העובר מת. הרופא ניגש לקרוב המשפחה ובישר לו על כך, והוא בתגובה צעק עליו והכה אותו בראשו. "הנהלת בית החולים קפלן וועד הרופאים מגנים כל סוג של תוקפנות או אלימות כלפי רופאים וצוות רפואי המבצעים עבודתם נאמנה וכל רצונם הוא טיפול בחולים והצלת חיים", נמסר מהנהלת בית החולים. בנוסף נמסר כי "היולדת התקבלה לחדר הלידה בשבוע 40 להריונה. במהלך הלידה התגלו סימנים למצוקת העובר, והיולדת הובהלה באופן מידי לניתוח קיסרי דחוף. לצערנו, למרות מאמצי החייאה ממושכים של צוות רפואי רב תחומי נותר העובר ללא רוח חיים".

בתי חולים הושבתו במחאה על האלימות נגד רופאים. שי מכלוף
רופאים באספת מחאה נגד אלימות בבתי החולים בחודש יוני/שי מכלוף

בחודש אוגוסט השנה קיימו רופאי בית החולים זיו בצפת שביתה במחאה על גילויי אלימות כלפיהם. הרופאים עזבו את המחלקות למשך שעתיים, בעקבות תקרית אלימה שאירעה בין כותלי חדר המיון. תושב צפת, שטופל בחדר המיון בשל כוויות באזור העיניים ושוחרר לביתו, שב אל בית החולים לאחר שחש ברע. המטופל הגיע לחדרו של רופא העיניים, התנפל עליו וקרא לעברו: "חתיכת ערבי מסריח, אני לא רוצה שתטפל בי". הרופא מיהר לצאת מחדרו והגיע אל חדר האחיות. כחודשיים לפני כן הותקפה אחות עזר כבת 60 המועסקת בבית החולים כרמל בחיפה על ידי בנו של חולה שאושפז במחלקה לרפואת עיניים של בית החולים. החשוד במעשה, תושב טבעון, נעצר לאחר המקרה בחשד שהכה את האחות בפניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully