וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תקיפת רופא הלילה: שביתה בבית החולים בצפת

קובי דוד

26.8.2012 / 12:34

מטופל ששוחרר לביתו שב לבית החולים "זיו" בצפת, כינה את הרופא התורן "ערבי מסריח" וירק בפניו. הרופאים משביתים את המחלקות לשעתיים במחאה: "לא ניתן יד למי שיפגע ברופאים"

רופאי בית החולים "זיו" בצפת שובתים היום בצהריים (ראשון) במחאה על האלימות המופנית כלפיהם. הרופאים עזבו את המחלקות למשך שעתיים, בעקבות תקרית אלימה שאירעה לפנות בוקר בין כותלי חדר המיון. תושב צפת, שטופל בחדר המיון בשל כוויות באזור העיניים ושוחרר לביתו, שב לפנות בוקר אל בית החולים לאחר שחש ברע. המטופל הגיע לחדרו של רופא העיניים התורן והחל לדפוק על הדלת. כאשר פתח אותה הרופא, התנפל עליו המטופל וקרא לעברו "חתיכת ערבי מסריח, אני לא רוצה שתטפל בי". הרופא מיהר לצאת מחדרו והגיע אל חדר האחיות.

ד"ר ראדי שאהין, יושב ראש ועד הרופאים ומנהל מחלקת הנוירולוגיה בבית החולים, סיפר כי המטופל המשיך לדרוש שהרופא אותו תקף יבדוק אותו. הרופא נעתר לבקשה, אך הסכים לעשות זאת רק בנוכחות של האחות הראשית ושל איש ביטחון. המטופל הסכים לתנאי, אך כאשר קיבל אותו הרופא בחדרו, הוא החל שוב להשתולל ולגדף אותו, תוך איומים על חייו ועל חיי משפחתו. בהמשך, ירק המטופל על פניו של הרופא. איש הביטחון הזעיק מיד את כוחות המשטרה, ואלה עצרו את המטופל לחקירה, על מנת לגבות ממנו עדות על פרטי האירוע.

בעקבות האירוע, החליט ועד הרופאים של בית החולים למחות על האלימות נגדם. "נקיים אסיפה בת שעתיים כדי לשוחח על האלימות נגד הרופאים", אמר ד"ר שאהין, והוסיף: "לא ניתן יד לפגיעה ברופאים שעושים את עבודתם נאמנה. הרופאים יעזבו את המחלקות למשך שעתיים כדי להפגין על תקרית האלימות שאירעה אמש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully