וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העריקה בחיזבאללה: "רעידת אדמה הרסנית בארגון"

ניר יהב

14.10.2012 / 10:37

הדיווחים בכלי תקשורת ערביים על הימלטותו של בכיר בארגון לישראל התקבלו בספקנות אצל גורמים לבנונים. בחיזבאללה טרם מסרו האם אכן ראש התקשורת המבצעית, חוסיין פאחס, ערק

מקורות בלבנון מטילים ספק בדיווחים לפיהם אחראי רשת התקשורת המבצעית של חיזבאללה, חוסיין פאחס, נמלט לישראל, כפי שדיווחו אמש (שבת) כמה כלי תקשורת ערביים. בשיחה עם העיתון הסעודי "עוכאז", הוסיפו היום (ראשון) המקורות כי אם אכן יתברר שהבכיר אכן נמלט לישראל, "זו רעידת אדמה הרסנית בארגון", כלשונם. ארגון חיזבאללה טרם התייחס באופן רשמי לדיווחים על עריקתו של פאחס, האחראי גם על הכספים בארגון.

אתמול דיווחו מספר כלי תקשורת ערביים כי פאחס, מהנדס תקשורת בן 29, נמלט לישראל כשבאמתחתו חמישה מיליון דולר מכספי הארגון, מסמכים מסווגים ומפות. הגורמים הלבנונים אמרו הבוקר כי בעבר היו דיווחים שפאחס נעצר על ידי המודיעין האירני בעקבות מעילת-הענק שהתגלתה בכספים שהעבירה אירן לחיזבאללה.

לפי דיווחים אתמול בכלי תקשורת לבנונים, פאחס נעצר לפני כחודש ביחד עם ארבעה פעילים אחרים של הארגון, בחשש שמעל בכספי הארגון ושיתף פעולה עם ישראל, בתום מבצע משותף לחזבאללה ולמודיעין האירני. על פי הדיווחים, מעצרו של פאחס אירע בעת שניסה להימלט מהמדינה, הפעם דרך האוויר – אולם הוא נתפס בדרכו לנמל התעופה חרירי בביירות. הוא שוחרר בתום חקירתו, מה שאפשר לו לחמוק לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully