וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם שב"ס ורעייתו הותקפו; "השוטרים התעכבו"

רמי שני

13.10.2012 / 15:25

שני תושבי באר שבע נעצרו בחשד שתקפו את שכניהם, כיוון שביקשו מהם להנמיך את המוזיקה שבקעה מדירתם. לטענת המותקפים, המשטרה התמהמהה בשליחת ניידת למקום

שני תושבי באר שבע נעצרו במהלך סוף השבוע בחשד שתקפו את שכניהם, בני זוג שביקשו מהם להנמיך את הרעש הבוקע מדירתם ברחוב חטיבת הנגב בעיר. הבעל, איש שירות בתי הסוהר שנפצע באירוע, פונה לבית החולים סורוקה בעיר. בזמן שהוא ואשתו הותקפו, הוא השתמש בתרסיס גז פלפל נגד התוקפים. בני הזוג טענו כי במשטרה התמהמהו בשליחת שוטרים, אך לדברי המשטרה, ארבע ניידות הגיעו למקום תוך דקות ספורות, לאחר שבני הזוג הודיעו כי הותקפו.

שני השכנים החשודים בתקיפה הובאו אתמול לבית משפט השלום בבאר שבע, לדיון בהארכת מעצרם, בחשד להכאת הבעל, לוחם ביחידת נחשון של שב"ס, ואשתו. השופט הורה להאריך את מעצר השניים עד מחר. מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח על הקמת רעש במסיבה בבית מגורים בבאר שבע. במקביל לקבלת הדיווח, ניידות סיור מתחנת באר שבע טיפלו בעשרות אירועים חריגים בעיר". עוד נמסר מהמשטרה כי "מיד עם קבלת ההודעה על כך שהתפתחה אלימות בין המעורבים, הגיעו למקום ארבע ניידות משטרה, תוך דקות ספורות".

ניידת משטרה. אביב חופי
"עשרות אירועים חריגים בעיר באותו לילה"/אביב חופי

ביום חמישי שעבר הודה עדן אוחיון, הצעיר שנאשם ברצח גדי ויכמן בחודש מאי השנה בבאר שבע, כי הוא דקר אותו למוות. במהלך דיון במענה צוות ההגנה לכתב האישום שהוגש נגדו, התפרעו בני משפחתו של אוחיון בבית מהמשפט המחוזי בבאר שבע. בעקבות כך אמרה אלמנתו של ויכמן, מיכל, כי "התפוח לא נופל רחוק מהעץ. אם הם מתנהגים ככה, אין פלא שהוא דקר אותו". בני משפחתו של אוחיון ניסו למנוע מצלמי עיתונות לצלם אותם, ואף דחפו את אחד הצלמים שנכח במקום. הדיונים במשפטו של אוחיון יחודשו בתחילת 2013, במהלכם יוצגו ראיות ועדויות שהתגלו בחקירת הפרשה.

לפי כתב האישום, באחד מלילות שישי בחודש מאי השנה ישב אוחיון עם ארבעה מחבריו בפארק הסמוך לביתו של ויכמן ובני משפחתו בבאר שבע. החבורה הקימה רעש רב ובתו הקטנה של ויכמן התעוררה. לאחר שבני הזוג ביקשו מהנערים להנמיך את קולם כמה פעמים, האישה הזעיקה את המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully