וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית לסוף השבוע: מזג אוויר נוח לטיולים

מי שלא הספיק לטייל במהלך החגים עדיין יכול לנצל את סוף השבוע כדי להשלים את הפערים. היום יהיה מעונן חלקית עם טמפרטורות נוחות. מחר - מזג אוויר יהיה דומה

החגים כבר מאחורינו, אולם החורף ממאן להגיע. מי שלא הספיק לטייל מספיק ברצף החופשות האחרון יוכל לנצל את סוף השבוע הקרוב כדי לצאת לחיק הטבע, שכן מזג האוויר מאיר פנים לפעילות בחוץ. היום יהיה מעונן חלקית עד נאה עם ירידה קלה בטמפרטורות, אם כי בשעות הבוקר ייתכן טפטוף עד גשם קל בעיקר בצפון ובמישור החוף.

עם זאת, הטמפרטורות עדיין יהיו חמות ונוחות בכל חלקי הארץ: בכנרת ישררו 32 מעלות בשיא היום, והן תרדנה ל-21 בלילה. ברמת הגולן יורגשו טמפרטורות דומות עם 29 ביום, אולם בלילה תורגש ירידה חדה כאשר 16 מעלות בלבד ישררו באזור. במישור החוף ינועו הטמפרטורות בין 28 ביום ל-20 בלילה. בירושלים יהיה נעים עם 26 מעלות ביום ו-18 בלילה. בים המלח יהיה חם מאוד עם 36 מעלות ביום והן ירדו ל-26 מעלות בלילה ובאילת ישררו 35 מעלות ביום ו-22 בלילה.

מחר תורגש עלייה קלה בטמפרטורות ומזג האוויר צפוי להיות נאה. בתחילת השבוע לא יחול שינוי ניכר במזג האוויר, כאשר ביום שני צפוי להיות מעונן חלקית עד בהיר ותורגש עלייה קלה בטמפרטורות.

וואלה! מזג אוויר

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully