וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע צחק ג'ו? החיוך של ביידן כבש את העימות

סגן הנשיא לא הפסיק לחייך במהלך עימות הסגנים לפנות בוקר, בו נפגש בפעם הראשונה - והאחרונה - עם יריבו, הרפובליקני פול ראיין. צחוק משועשע - או צחוק מתנשא?

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

עימות סגני הנשיא, שנערך לפנות בוקר (שישי) בקנטאקי, הפגיש את ג'ו ביידן עם יריבו, פול ראיין, לשיחה ערה ומוקפדת, שעסקה ברובה בענייני חוץ וביטחון. רבים ציפו שביידן, שנודע במזג-הרוח החמים שלו, יתפרץ לעבר יריבו הרפובליקני, ולמרות זאת השיחה באולפן התנהלה ברוח טובה. ואולם, מי שצפה בעימות לא היה שלא להבחין בהבעות הפנים השונות שהציג ביידן בתגובה לדברים שאמר יריבו הצעיר. לרוב, היה מדובר בחיוך מסתורי, אך לפרקים ביידן לא שלט בעצמו, ופרץ בצחוק מתגלגל.

עימות הסגנים: ביידן השיב את הכבוד שאיבד הנשיא אובמה

לא חלפו כמה שניות מהרגע הראשון שבו חייך ביידן, והרשתות החברתיות מלאו באזכורים ובצילומי מסך המתעדים - ובהגדלות ענק - את צחקוקיו של סגן הנשיא האמריקני, ולפחות שלושה חשבונות טוויטר הוקמו כדי להנציח את פרצי הצחוק. רוב הפרשנים משני הצדדים של המפה התייחסו לחיוכים האלה בהומור, אך כמה מהם ציינו שהבעות הפנים האלה משדרות התנשאות וחוסר-כבוד למעמד.

כלי התקשורת של הימין האמריקני ניצלו את החיוכים כדי להטיח ביקורת בביידן, שתפקודו בעימות נחשב למוצלח למדי. מארק האמינגווי מהשבועון השמרני "וויקלי סטנדרד", תהה כיצד ייתכן שביידן מרשה לעצמו לחייך בזמן שהדיון נסב על סוגיות רגישות וחשובות, כגון העיצומים המוטלים על אירן. כלי התקשורת הליברליים היו יותר מגוונים בתגובותיהם. מייקל שרר מהמגזין טיים ייעץ לצופים להצטייד במשקפי שמש, מפני שהחיוכים של ביידן חשפו "יותר מדי שיניים". דיוויד גרגורי מרשת NBC כתב שהחיוך של ביידן יצא משליטה", וג'ף גרינפילד מרשת PBS כתב: "ביידן תמיד מחייך בדיוק ברגע הכי, אבל הכי לא-מתאים".

בתמונה: אחת מכמה תמונות GIF שהועלו לחשבון הטוויטר הסאטירי LaughinJoeBiden, שהוקם הלילה כמחווה לחיוכיו של סגן הנשיא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully