וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב יאשיהו פינטו חשוד במתן שוחד והלבנת הון

12.10.2012 / 0:48

בשבועות האחרונים מתנהלת נגד הרב ואשתו חקירה בחשד כי השניים נתנו והציעו שוחד. אתמול שחרר בית משפט השלום בראשון לציון את בני הזוג בתנאים מגבילים

הרב יאשיהו פינטו ואשתו נחקרו אתמול (חמישי) באזהרה במשטרה בחשד שהציעו ונתנו שוחד כספי גבוה לקצין משטרה בכיר וזאת במטרה לקבל, בין היתר, מידע בנוגע לתיק חקירה אחר שמתנהל במשטרה. עם זאת, קצין המשטרה אינו חשוד בקבלת שוחד. הסעיפים המיוחסים לבני הזוג הם מתן שוחד והלבנת הון. בתום חקירתם שחרר בית המשפט השלום בראשון לציון את השניים בתנאים מגבילים. החקירה מתנהלת בשבועות האחרונים על ידי צוות מיוחד באגף החקירות והמודיעין בפיקודו של ניצב יואב סגלוביץ'. יצוין כי לפני כשנה נזרק חזיז לעבר ביתו של הרב פינטו באשדוד. איש לא נפגע אך נזק נגרם לשולחן בחצר הבית והמשטרה פתחה בחקירה.

יאשיהו פינטו נחשב למנהיג רוחני בקרב אנשי עסקים יהודיים בולטים, בישראל וברחבי העולם. מדי שנה מצטרפים אליו למסעו לקבר הרב אליעזר פאפו, מחבר הספר "פלא יועץ", דמויות בולטות במגזר העסקי. הרב החל את דרכו בקהילת שובה ישראל באשדוד, וכיום הוא מחלק את זמנו בין ישראל למנהטן - שם הוא מנהל קהילה גדולה של אנשי עסקים יהודיים. הוא נוהג לייעץ לאנשי העסקים לפני ביצוע עסקות, ובמקרים רבים משמש בורר בסכסוכים כספיים בין שותפים.

בעבר אף דווח בערוץ 10 כי הרב פינטו התלונן בפני רשויות החוק בארצות הברית על ניסיון סחיטה, לכאורה, במיליוני דולרים. לטענת מקורבים לרב, כנופיית יהודים שקיימו קשרים בעבר עמו איימה עליו שתחשוף פרטים רפואיים חסויים על בן משפחתו וכן האשימה אותו כי הטיל קללה על איש עסקים יהודי אמריקאי וניבא את מותו, דבר שהביא את אותו אדם להתאבד.

סחיטה או קונדס? חזיז הושלך לעבר בית הרב פינטו

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • הרב פינטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully