וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש אכ"א: "לא ברור אם חלבי נרצח או התאבד"

לדברי האלופה ברביבאי זיהוי גופת החייל ודאי, וכי המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות מותו. בדליית אל-כרמל התקשו לקבל את הבשורה: "קיווינו שמג'די יחזור להוריו כמו גלעד שליט"

צילום: ערן גילווארג, שלומי גבאי; עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

"לא ניתן לקבוע אם מג'די חלבי נרצח או שם קץ לחייו" - כך אמרה היום (חמישי) ראש אגף כוח אדם בצה"ל, אלוף אורנה ברביבאי, לאחר שיצאה מבית הוריו של חלבי ומסרה להם את הבשורה המרה על זיהוי גופת בנם. "הרמטכ"ל וצה"ל משתתפים בצער המשפחה וההלוויה תיערך מחר", הוסיפה.

ראש אכ"א התייחסה לשאלת נסיבות מותו של החייל, ואמרה כי "הנושא ימשיך להיחקר על ידי משטרת ישראל במחוז חוף בדגש על נסיבות מציאת הגופה ונסיבות המוות". עם זאת, בתגובה לשאלה האם משטרת ישראל סיימה את החקירה, מאחר וברגע קבורתו של חלבי כבר לא ניתן יהיה לחקור את הממצאים, ענתה ברביבאי: "הבדיקה שבוצעה במכון לרפואה משפטית באבו כביר קבעה בוודאות של 100% כי דגימת הממצאים תואמת לדי.אן.איי של מג'די חלבי. בשלב זה משטרת ישראל ממשיכה לחקור ועד שלא תשלים את החקירה לא יינתנו פרטים על נסיבות המוות".

"תגובת המשפחה להודעה על מותו הייתה תגובה כואבת, של משפחה שחיה כבר שנים בין ייאוש לתקווה", המשיכה ברביבאי, "הכאב הוא כאב גדול. בשנה האחרונה הם איבדו ילד נוסף כאשר בן המשפחה מת באוקטובר". עוד מסרה ברביבאי כי "כעת בבית המשפחה נותרו קצינים של הצבא וכן מפקד המחוז הצפוני וקצינים ממחוז חוף ומתחנת חיפה".

נמצאה גופת החייל הנעדר - כל הכותרות בוואלה! חדשות:
אחרי שבע שנים: גופתו של מג'די חלבי נמצאה
מוצאי גופת חלבי: "עצמותיו שרדו את השריפה בכרמל"
בין ייאוש לתקווה: השנים האחרונות במשפחת חלבי

ביתו ומשפחות של מג'די חלבי, אפריל 2012. ערן גילווארג
"העדה הדרוזית כולה עצובה היום ומשתתפת בצערה של המשפחה". תמונותיו של חלבי בבית המשפחה/ערן גילווארג

בתוך כך, בדליית אל-כרמל קיבלו בצער רב את הבשורה על גילוי גופתו של חלבי. כרמל נסר א-דין, ראש עיריית דליית אל-כרמל, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי ראש אכ"א ומפקד מחוז צפון עזבו את היישוב לאחר שהודיעו למשפחה באופן רשמי על זיהוי הגופה. "התחושה בדליית אל-כרמל קשה מאד", הוסיף. "כולם כואבים ועצובים. מדובר בחייל שבמשך שבע וחצי שנים לא אותר וכולם קיוו וייחלו שהוא יימצא ויחזור להוריו כמו גלעד שליט".

"משפחתו של מג'די חלבי עברה בשנה שעברה סבל וכאב נוסף כשבן נוסף שלהם נהרג בתאונת דרכים", אמר נסר א-דין. "לדאבוננו הרב, היום המשפחה הזו מקבלת בשורת איוב נוספת. העדה הדרוזית כולה עצובה היום ומשתתפת בצערה של המשפחה. אנו ממתינים להחלטתה הסופית של המשפחה מתי לקיים את ההלוויה. נעמוד לצד המשפחה ונחזק אותה, כי הכאב האדיר מפלח את לבם של ההורים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מציאת גופת החייל מג'די חלבי ביער עוספייה, אוקטובר 2012. שלומי גבאי
מקום מציאת הגופה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully