וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר מעצורים: תושב ארה"ב נעצר בשל תקיפת תמרור

התוקף, תושב ניו מקסיקו, המשיך להיאבק בשוטרים שניסו להפריד בינו לבין התמרור גם לאחר מספר שוקים חשמליים. הוא נעצר לבסוף בחשד לתקיפת שוטרים. "כנראה היה בהשפעת סמים"

אלימות בכבישים: תושב ארצות הברית נעצר בשבוע שעבר לאחר שעל פי החשד היה מעורב בקטטה אלימה עם תמרור עצור. החשוד, ריימונד גרסיה בן ה-45, לא הפסיק להכות את קורבנו עד הגעת השוטרים - שהספיקו גם הם לחוש את נחת ידו.

ביום שישי האחרון התקבל במשטרת העיירה רוזוול שבניו מקסיקו דיווח לפיו גבר מכה במרץ את אחד התמרורים בעיר. על פי תחנת הטלוויזיה המקומית KRQE, עם הגעת השוטרים למקום החל גרסיה להימלט. בניסיון לעצרו, שניים מהשוטרים ירו בו חיצי טייזר (נשק הלם חשמלי), אולם לתדהמתם גרסיה כלל לא הושפע מהזרם – אלא המשיך לרוץ, ואף בעט בשוטרים כאשר ניסו להתקרב אליו.

השוטרים התעשתו וירו בו חיצים נוספים – אולם גרסיה קרע אותם מגופו והמשיך להיאבק. "לרוב, כשאדם סופג הלם חשמלי, השרירים שלו לא מאפשרים לו לזוז ולכן הוא בדרך כלל נופל על הקרקע", הסבירה לטלוויזיה המקומית אחת השוטרות בעיירה, "כך שגרסיה ככל הנראה היה נתון להשפעת סם כלשהו שמנע מהמערכת שלו להגיב כרגיל".

לאחר שגרסיה סירב להיכנע, שלף אחד השוטרים אלה וניסה להכות את החשוד – אולם הוא חטף אותה מידו וניסה להשתמש בה נגד השוטרים. המאבק הממושך הסתיים לבסוף כאשר גרסיה החבול נאזק ונלקח לתחנת המשטרה. הוא נעצר בחשד לתקיפת שוטרים וניסיון לקחת את נשקם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully