וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: משפט ללוחמות שכתבו בפייסבוק על אירוע ירי

9.10.2012 / 11:11

שתי הלוחמות, זו שלכאורה הסתערה על המחבלים בתקרית בה נהרג רב"ט יהלומי וזו שהסתתרה מהם, פרסמו דברים אודות האירוע בדף הפייסבוק שלהן. דובר צה"ל: "התחקיר טרם מוצה"

לאחר ששתי לוחמות הקרקל שלקחו חלק בתקרית הירי בגבול ישראל-מצרים בה נהרג רב"ט נתנאל יהלומי פרסמו סטטוסים בפייסבוק, מתחזקת ההערכה כי מפקדי הגדוד יעמידו אותן לדין משמעתי. מחקירת התקרית, עלה כי אחת מהלוחמות הסתערה על המחבלים ופגעה באחד מהם ולוחמת נוספת הסתתרה, איבדה את מיקום הכוחות תוך כדי שהיא מדברת עם המפקדים בטלפון ומנסה להסביר את מיקומה ולאחר מכן מדווחת על האירוע לאמה.

הלוחמת שהסתערה כתבה לאחר האירוע בדף הפייסבוק שלה: "איזה יום, איזה יום עבר עלי, זה קצת יותר מדי...נתנאל יהלומי יהי זכרך ברוך!!...". הלוחמת השנייה כתבה גם היא: "אז אחרי שהייתי בין חיים למוות, הצלחתי לצאת בחיים ממחבלים מול העיניים. ברגע הזה אני גאה בכל לוחמת ולוחם שנמצא בגדוד הזה. בעיקר בפלוגה האדירה שלי!!...". שתי הלוחמות פרסמו דברים נוספים בנושא ואף התכתבו ביניהן על האירוע, באופן שכל אחד יכול היה לראות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גורם צבאי מסר לוואלה! חדשות כי "העובדה שחיילים מעלים פוסטים על אירוע מבצעי חמור שנהרג בו חייל מעידה על התרופפות במשמעת והנושא הזה יטופל. לא יכול להיות שמפקדים בכירים יקבלו את גרסאות החיילים על האירוע דרך רשת האינטרנט". מדובר צה"ל נמסר כי "התחקיר המבצעי טרם מוצה ובנושא לא התקבלה כל החלטה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully