וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג: גשם מקומי ירד ביישובי מישור החוף

מזג האוויר בחג צפוי להיות מעונן חלקית בליווי ירידה קלה בטמפרטורות. בהמשך צפוי גשם גם בצפון הארץ ובהרי המרכז. "חבל כי רק אתמול שטפתי את האוטו, אבל זה עדיין מבורך"

החורף מתקרב: גשם מקומי ירד הבוקר (שני) ברבים מיישובי מישור החוף. בהמשך היום צפוי מזג האוויר להיות מעונן חלקית וכן צפויה לחול ירידה קלה בטמפרטורות. כמו כן, בהמשך יתכנו גשמים קלים גם בצפון הארץ ובהרי המרכז.

תושבי אזור החוף דיווחו כי הגשם נמשך ברציפות קרוב לשעה. "יורד כאן גשם זלעפות", אמר הבוקר אילן, תושב הרצליה, בשיחה עם וואלה! חדשות, "זה חבל כי רק אתמול שטפתי את האוטו, אבל זה עדיין מבורך". גם מחר צפוי גשם קל, בעיקר בצפון הארץ, אולם החל מיום רביעי תחול עלייה הדרגתית בטמפרטורות. עם זאת, לקראת סוף השבוע צפויים גשמים נוספים – בעיקר באזור הצפון.

גשם בחדרה, אוקטובר 2012. שלומי גבאי
בהמשך השבוע תורגש התחממות. גשם בחדרה, הבוקר/שלומי גבאי

הטמפרטורות החזויות להיום: בצפת ינועו הטמפרטורות בין 23 בצהריים ל- 14 במהלך הלילה, בטבריה בין 32 מעלות ביום ל-20 בלילה, בחיפה 25 מעלות ביום עד 19 מעלות בלילה, בתל אביב 27 מעלות ביום עד 19 מעלות בלילה, בירושלים 25 מעלות ביום עד 16 בלילה, בבאר שבע 28 מעלות ביום עד 16 בלילה, ובאילת צפוי מזג אוויר נאה עם 34 מעלות בצהריים עד 23 בלילה.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully