וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף חולייה סמוך לרפיח; שני פלסטינים נפצעו אנושות

על פי גורם צבאי, מדובר בחוליית מחבלים של הג'יהאד העולמי, שתכננה פיגוע נגד חיילים ואזרחים ישראלים בימים הקרובים. "אין קשר לחדירת המל"ט לשטח האווירי של ישראל"

צה"ל תקף אחר הצהריים (ראשון) מטרה בדרום רצועת עזה, ממזרח לעיר רפיח. גורם ביטחוני אישר כי חיל האוויר תקף חוליית מחבלים של הג'יהאד העולמי, אשר התכוונה להוציא בימים הקרובים פיגוע נגד אזרחים וחיילים בשטח מדינת ישראל. לדבריו, עדיין לא ידוע מי נפגע בתקיפה, אולם הפלסטינים מדווחים כי 11 בני אדם נפצעו, בהם שניים באורח אנוש.

גורם צבאי הבהיר כי התקיפה היום אינה קשורה לחדירת המל"ט אתמול לשטח האווירי של ישראל, וכי מדובר בסיכול של פעילות טרור. על פי המקורות הפלסטינים, התקיפה כוונה לעבר אופנוע. דובר משרד הבריאות בעזה אישר לכלי התקשורת הפלסטינים כי 11 בני אדם נפצעו, בהם חמישה ילדים, ומלבד הפצועים אנוש, מצבם נע בין קל לבינוני.

מדובר צה"ל מוסר כי "בפעילות של צה"ל ושירות הביטחון הכללי נפגעו טלעת חליל מוחמד ג'רבי, יליד 1989, פעיל ג'יהאד עולמי מרפיח ועבדאללה מוחמד חסן מקאווי, יליד 1988, חבר במועצת אשורה של לוחמי הקודש בקצוות ירושלים, ארגון ג'יהאד עולמי שמרכזו ברצועת עזה". עוד נמסר כי טלעת היה מעורב בפעילות טרור נרחבת כנגד אזרחי ישראל וצה"ל מזה שנים וכן בירי רקטי לישראל, הנחת מטענים ויצור אמצעי לחימה ברצועת עזה. כמו כן היה מעורב בכיר בתכנון ובהוצאה לפועל של פיגוע בגדר המערכת ב-18 ביוני 2012, פיגוע בו נהרג אזרח ישראלי, ומעורב בימים אלו בקידום והכנת פיגוע מורכב בסיני.

"צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה נגד אזרחי מדינת ישראל וחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נכתב. כמו כן, בצה"ל שיבחו את אמ"ן על המידע המודיעני שהוביל לתקיפה.

לפני כשבועיים וחצי, מקורות פלסטינים דיווחו כי נהרגו שני פלסטינים, ואחר נפצע באורח קשה, בתקיפה משותפת של חיל האוויר והשב"כ ברפיח. לפי הדיווח, חיל האוויר הישראלי שיגר טיל לעבר ג'יפ מסוג טויוטה שבו נסעו החמושים הפלסטינים וכתוצאה מכך נהרגו אשרף סאלח ואניס אבו אל-ענין. בחמאס טענו כי ההרוגים הם עובדי רשות המעברים והגבולות במשרד הפנים של ממשלת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully