וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות

ניר יהב

10.9.2012 / 3:19

כלי טיס של חיל האוויר תקפו ברצועת עזה מחנה אימונים, אתר לייצור אמצעי לחימה ושתי מנהרות בתגובה לירי רקטות הגראד לעבר נתיבות ובאר שבע. דובר צה"ל: "חמאס אחראי לירי"

כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה (שני) ארבע מטרות ברצועת עזה, בתגובה לירי רקטות הגראד לשטח ישראל אתמול. דובר צה"ל הודיע כי חיל האוויר תקף "אתר לייצור אמצעי לחימה, מוקד פעילות טרור בצפון רצועת עזה, מנהרת טרור בצפון הרצועה ומנהרת הברחה בדרום הרצועה". על פי הדיווח, "זוהו פגיעות מדויקות במטרות, המטוסים שבו בשלום לבסיסם". הפלסטינים דיווחו כי כמה בני אדם נפצעו באורח קל בתקיפה בדרום הרצועה.

מקורות פלסטינים דיווחו הבוקר על ארבעה פלסטינים שנפצעו באורח קל עד בינוני בתקיפות בעזה. ילד בן עשר נפצע בתקיפת מנהרת ההברחה בדרום הרצועה. כמו כן, ילד ושני הוריו נפצעו בתקיפה שכוונה לעבר שטח פתוח ליד מחנה הפליטים מוסייראת שבמרכז הרצועה.

התקיפות באו בתגובה לירי שתי רקטות גראד לעבר ישראל אתמול. אחת הרקטות פגעה בבית בעיר נתיבות וגרמה נזק למבנה. רקטה שנייה נורתה לאזור באר שבע. בעקבות הירי בוטלו הלימודים במוסדות חינוך בבאר שבע ואשדוד.

רקטת גראד התפוצצה בבית בנתיבות, ספטמבר 2012. דייב בוימוביץ'
בית בנתניבות שניזוק מירי רקטות הגראד/דייב בוימוביץ'

שבעה בני אדם טופלו אתמול על ידי צוותי מד"א בנתיבות ובבאר שבע בעקבות נפילת הרקטות. שלושה מהם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. שלושה נפגעו בבאר שבע לאחר שנפלו בעת שרצו לחדרי ביטחון. ארבעת הנותרים הם נפגעי חרדה. טרם הפיצוץ נשמעה אזעקה באזור העיר. גורם צבאי מסר כי מבדיקה ראשונית לא היה יירוט של סוללת כיפת ברזל.

כלי תקשורת ערביים דיווחו כי חיל האוויר תקף ברצועת עזה מחנה אימונים של ארגון חמאס, מזרחית לעיר עזה. בהודעת דובר צה"ל נכתב כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully