וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר מהצפון במצב קשה לאחר שאכל מלפפון - ונחנק

קובי מנדל

7.10.2012 / 17:15

פרמדיקים של מד"א מצאו את הגבר, בן 31, כשהוא שרוע על רצפת ביתו. הם החלו לבצע בו הנשמה ואז גילו כי בפיו חתיכת מלפפון שגרמה לו לחנק מוחלט. שליפתו הצילה את חייו

תושב קריית ביאליק בן 31 הובהל היום (ראשון) במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שנחנק ממלפפון שאכל בביתו. לאחר שהגיע לדירת שכניו, הוא חזר לביתו ושם התמוטט. צוות מגן דוד אדום שהוזמן למקום על ידי השכנים, פינה אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם ובמצב קשה. בשעות הקרובות יעבור האיש בדיקת סי.טי על מנת לבחון אפשרות של נזק מוחי, ולאחר מכן יוכנס לחדר הלם.

"מצאנו את האיש, רווק בן 31 המתגורר בגפו, כשהוא מוטל על הרצפה מחוסר הכרה", סיפר לוואלה! חדשות דורון אשל, פרמדיק מד"א. "צוות אמבולנס שהקדים אותנו שהחל להנשימו, אך הוא נותר מחוסר הכרה עם נשימות שטחיות. לא הצלחנו להבין מה בדיוק קרה, וגם לא היה לנו עם מי לדבר. התחלנו לשלול אפשרויות שונות עד שלדירה נכנס שכן וסיפר שהוא דפק על דלתו, חזר לדירה והתמוטט".

"במהלך פעולות ההנשמה הבחנו בניצני מלפפון בפיו, והתחלנו להוציא אותו עם מלקחיים מיוחדים", תיאר אשל את ההתרחשות. "לאט לאט הוצאנו מלפפון באורך של כשבעה סנטימטרים ובקוטר של כשלושה סנטימטרים. כששלפנו את המלפפון, הצלנו את חייו כי הוא היה למעשה בחנק מוחלט". אמו של האיש הגיעה גם היא לדירה וסיפרה שבנה בדרך כלל בריא.

בחודש יוני השנה אירע מקרה דומה של תינוק בן שבעה חודשים מירושלים שנחנק לאחר שבלע חתיכת מלפפון. צוותי מד"א העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו במצב קשה לבית החולים שערי צדק בעיר. עוד באותו היום יצא התינוק מכלל סכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully