וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם בהתעללות מינית בנערים: "התהלך בחוטיני"

קובי מנדל

7.10.2012 / 14:37

כתב אישום: בן 49 מהצפון נהג לארח 7 נערים בביתו, לבצע מעשי סדום ולאלצם לבצע בו מעשי סדום. "אתה לא מסוגל לפרק אותי, אתה לא גבר", דרבן אותם, וביקש שיקראו לו "שרמוטה"

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (ראשון) כתב אישום חמור נגד גבר בן 49 בגין מספר רב של מעשי סדום ומעשים מגונים שביצע לפי החשד בבני נוער בשנתיים האחרונות בביתו בצפון הארץ. בית המשפט אסר לפרסם את שמו ומקום מגוריו. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים. פרטי הפרשה הותרו לפרסום לאחר מעצרו של האיש, בשבוע שעבר.

על פי כתב האישום, האיש הכיר שבעה נערים בני 12-18 ונהג לארח אותם בביתו ובחצר הבית, כשהוא מתהלך שלגופו תחתון "חוטיני" בלבד. הוא נהג לבקש מהם להכותו בישבנו ולקרוא לו בשמות גנאי כמו "שרמוטה". כמו כן, ביקש מהנערים ש"ירכבו" עליו, ובהזדמנויות אחרות ביקש שכמה מהם יבצעו בו מעשי סדום.

מכיר את הנערים, מכחיש את האישומים, נשלח להסתכלות

התביעה טוענת כי הנאשם נהג לדרבן את הנערים לבצע מעשים מיניים בגופו כשהוא לועג להם ואומר להם בין השאר: "אתה לא מסוגל לפרק אותי, אתה לא גבר". בתגובה השיב לו אחד מהם: "בוא לחדר השינה ואני אראה לך מי הגבר". עוד נטען כי הנאשם נהג להקרין בפני הנערים סרטים פורנוגרפיים בהם הוא נראה מקיים יחסים עם גברים שונים. בבקשת הפרקליטות לעצור אותו עד לתום ההליכים נכתב בין השאר כי "הנאשם אישר היכרות עם המתלוננים, וכי נהגו להגיע לביתו אולם הכחיש את העבירות המיוחסות לו".

מהמשטרה נמסר כי החשוד נעצר בעקבות מידע מודיעני, שעלה מן החקירה שהחלה ביחידת נוער, במהלכה נאסף מידע מבני הנוער שנפלו לכאורה קורבן למעשים. לאחר חקירת שני נערים, נעצר החשוד לפני כשבועיים, ובמהלך מעצרו אף נשלח להסתכלות פסיכיאטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully