וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג הסעות חשוד שאנס תלמידה במשך ארבע שנים

30.8.2012 / 12:49

לפי החשד, האיש קיים קשר מיני עם הילדה החרדית מאז שהייתה בת 11 - עד שפנתה לאתר לנוער במצוקה, וסיפרה כי מאסה בחייה בגלל "החבר בן ה-47". החשוד לא משתף פעולה בחקירתו

אברהם אוחנה, תושב ירושלים בן 47 נעצר אמש (רביעי) בחשד שאנס נערה חרדית וביצע בה מעשים מגונים ומעשי סדום במשך ארבע שנים, מאז הייתה בת 11. מחקירה ראשונית עולה כי בארבע השנים האחרונות שימש אוחנה, גרוש ואב לשלושה, כנהג של הסעות תלמידים, וכך הכיר את הנערה. הוא הציע לה לנקות את ביתו בתמורה לתשלום כספי נכבד, ולאחר מספר ניסיונות היא נעתרה והגיעה לביתו. אחר הצהריים הוארך מעצרו של אוחנה בשבעה ימים בבית משפט השלום בבירה.

לפי החשד, בין אוחנה לתלמידה נרקם קשר זוגי, שעד מהרה הפך למפגשים תכופים, בהם על פי החשד אנס אוחנה את הנערה וביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים, תוך שהוא מאיים עליה שאם לא תשתף עמו פעולה, הוא "יגרום לכך שידרסו אותה", ויספר על הקשר ביניהם. עוד חושדים החוקרים כי בגיל 14 הרתה לו הנערה, והחשוד לקח אותה לבצע הפלה ואף סיפק לה כדורים, ככל הנראה למניעת הריון.

הפרשה נחשפה לאחר שבייאושה, גלשה הנערה באתר אינטרנט חרדי לנוער במצוקה, שם כתבה כי מאסה בחיים וכי חברה בן ה-47 דורש ממנה דברים שהיא לא יכולה לתת. רבנית המפעילה את האתר הבחינה במצוקת הנערה, ולאחר שיחת צ'אט נפגשה עמה והתוודעה למערכת היחסים בין השניים. הרבנית הגישה תלונה במשטרה נגד החשוד, ולאחרונה אף שכנעה את הנערה להגיש תלונה בעצמה. התלונה מטופלת כעת בתחנת שפט, הסמוכה למקום מגוריו של הנהג.

אוחנה, שאינו מוכר למשטרה מעבירות קודמות, מסרב לשתף פעולה עם חוקריו. שמו של החשוד הותר לפרסום בכדי לעודד נערות אחרות שיתכן וסבלו מאותן עבירות להתלונן נגדו.

עורכת הדין חגית רייזמן מהסנגוריה הציבורית, המייצגת את הנהג החשוד, אמרה היום: "החקירה נמצאת בשלבים ראשוניים. החשוד מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully