וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נמצא סוג מזויף נוסף של קונדומי "דורקס"

מאז פרסום ההודעה על החשד לזיוף באריזות השלישייה של החברה, התקבלו פניות נוספות מאזורים שונים בארץ. משרד הבריאות: מדובר בעיקר בקונדומים שנמכרו בפיצוציות

פרשת הקונדומים של חברת "דורקס" החשודים כמזויפים מסתעפת: משרד הבריאות הודיע אמש (שבת) כי סוג נוסף של קונדומים חשוד שזויף. ביום חמישי פרסם המשרד כי נבדק חשד לזיוף של קונדומים מתוצרת החברה, עקב תלונה של אדם שרכש בתל אביב אריזה של שלושה קונדומים מדגם FETHERLITE. לאחר פרסום ההודעה, התקבלו במשרד פניות נוספות על קונדומים - שנקנו בצפון, בירושלים ובמרכז הארץ.

ממשרד הבריאות נמסר כי מהמידע שהצטבר, הקונדומים המזויפים לכאורה, באריזת שלישייה, נמכרו בעיקר בפיצוציות. מספר האצווה אומנם זהה בכל המקומות שבהם הוא מופיע, אך בין אריזת הקרטון לבין הקונדום נמצאו הבדלים בתאריכי התפוגה וכן שגיאות בעלון המצורף, כיתוב הפוך ושיבוש של המילה המודפסת WORLD .

בהודעה הראשונה שפרסם, הזהיר המשרד מפני אריזות שלישייה שבהן מורגשת שמנוניות במגע עם האריזה, שאינה קיימת במוצר המקורי, וכן הבדלים בין מספרי האצווה המופיעים על האריזה לבין אלה שעל הקונדום.

לאחר פרסום החשד, מסרה חברת דורקס כי "זהו פריט ספציפי שנמכר בפיצוציות מסוימות ברחבי הארץ ולא בבתי מרקחת". במשרד הבריאות מזהירים כי המוצר החשוד כמזויף עלול שלא לספק הגנה מפני מחלות מין וכניסה להריון וקוראים לציבור לפנות לאגף האכיפה והפיקוח, אם עולה חשד לזיוף.

משרד הבריאות בודק חשד לזיוף קונדומים של ”דורקס”

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully