וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ברמלה: בכיר איסלמי נמצא מת במסגד

5.10.2012 / 12:34

גופתו של מוחמד טאג'י אבו-ג'מיל בן ה-80 נמצאה במשרדו במסגד הגדול בעיר, סמוך לשוק העירוני. הוא היה אחראי על הרכוש של הווקף המוסלמי ברמלה. ראש העיר: "אירוע טרגי"

צילום: דניאל בוק; עריכה: מיכאל ברגמן

גופתו של מוחמד טאג'י אבו-ג'מיל, בכיר בווקף המוסלמי ברמלה, נמצאה הבוקר (שישי) במסגד הגדול בעיר, ליד השוק העירוני. אבו-ג'מיל, בן 80, נמצא ללא רוח חיים במשרדו סמוך לשעה 11:00. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

עדי ראייה סיפרו כי אחד מאנשי המסגד ניגש להביא לו דבר מה ואז מצא את גופתו. חקירת הרצח הועברה לימ"ר מרכז והמשטרה מתמקדת בפן הפלילי, אך כל הכיוונים נבדקים.

ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל), קרוב משפחתו של אבו-ג'מיל, אמר כי "מדובר באיש אציל שעשה לילות כימים למען הכלל במעשי צדקה ושמר על נכסי הווקף. הוא פיתח את המסגד הגדול וטיפח אותו".

גופת גבר עם סימני אלימות נמצאה במסגד ברמלה, אוקטובר 2012. דרור עינב
הנרצח הוא בכיר בווקף המוסלמי במסגד. רמלה, היום/דרור עינב

ראש העיר רמלה, יואל לביא, הגיע לזירת האירוע. "מדובר באדם מדהים שמילא את תפקידו עשרות שנים. אדם שפעל לגישור בין הציבורים בעיר נרצח, זהו אירוע טרגי", אמר. לשאלת הכתבים אם יש לו מושג מה הרקע לאירוע, השיב: "יכול להיות שהיה מתח בעקבות מינויים בווקף". המשטרה בודקת גם את כיוון החקירה הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גופת גבר עם סימני אלימות נמצאה במסגד ברמלה, אוקטובר 2012. דרור עינב
כל כיווני החקירה נבדקים/דרור עינב

מוקדם יותר הבוקר נפצע באורח בינוני ילד בן ארבע בעיר, לאחר שהושלך מהקומה השלישית, בעקבות ויכוח שפרץ בין אמו של הילד ואחיה. הגבר, תושב העיר כבן 40 הגיע לבקר את אחותו ולפתע התפתח ויכוח בינו לבין גיסו, במהלכו הוא דחף את הגיס והפיל אותו.

לאחר מכן לקח את בן אחותו בן הארבע, זרק אותו מחלון הבית ונמלט מהמקום. מהנפילה נפגע הילד באורח בינוני, ולאחר קבלת טיפול פונה לבית החולים אסף הרופא. כוחות משטרה ניהלו מרדף אחרי התוקף, ובסופו של דבר הוא נעצר בכביש 90 בדרכו לאילת על ידי שוטרי התנועה והועבר לתחנת רמלה להמשך חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully