וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן התשע שנהרג בתאונה נטמן: "ילד שנועד לגדולות"

יהושע בריינר

4.10.2012 / 22:28

מאות ליוו למנוחות את אברהם-נחום, שנהרג בתאונה בנגב. במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה ועלתה האפשרות כי הוא לא היה חגור, אך מכר טוען: "מדובר בהורים אחראים"

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

מאות קרובי משפחה, חברים, שכנים ומכרים הגיעו הערב (חמישי) להלווייתו של הילד אברהם-נחום דור בן התשע, שנהרג מוקדם יותר בתאונת הדרכים הקשה בצומת גורל בנגב. בסביבתו הקרובה של דור מתקשים עדיין לעכל את הבשורה הקשה. "הוא היה פשוט ילד נפלא, ילד שנועד לגדולות", אמר קרוב משפחתו של דור דקות ספורות לפני שהובא למנוחת עולמים בבית העלמין שמגר בירושלים. הוריו, שנפצעו אף הם בתאונה, מוכרים היטב בקהילת חב"ד בהתנחלות ביתר עילית, שם התגוררה המשפחה. מיכאל, אב המשפחה שנהג ברכב, נחשב לאיש חינוך ידוע מאוד באזור ביתר עילית, והוא משמש כמנהל מוסד חינוכי בכפר סיטרין. אם המשפחה הינה אשת חינוך בתיכון ביישוב.

בן תשע נהרג בהתהפכות רכב בדרום, חמישה נפצעו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ילד פשוט נפלא". אברהם-נחום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הם שני אנשים אחראים מאוד, מאושיות הקהילה ביישוב", סיפר הערב לוואלה! חדשות הרב אורי הולצמן, חבר המועצה המקומית שמכיר היטב את המשפחה. "זו אבידה גדולה לביתר, אברהם הוא פשוט פרח שנקטף. ילד טוב שהיה יושב לידי בבית הכנסת ומתפלל ברצינות. תמיד היה שקול ונבון, ממש ילד למופת. כולם מכירים את המשפחה כאנשים משכמם ומעלה, טובים ומדהימים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"ייתכן כי דעתו של הנהג הוסחה"

במשטרה חוקרים חשד כי אברהם לא היה חגור, זאת מכיוון שברכב היו יותר נוסעים מהמותר בחוק, אך הולצמן שולל את האפשרות. "לא נשאל כעת את ההורים על נסיבות המקרה, אולם אני יכול להגיד בפה מלא שמדובר באנשים אחראים. האב לא מעשן ולא מדבר בפלאפון תוך כדי נהיגה ודואג תמיד שכל הילדים ברכב יהיו חגורים. ברור לי שהם שמרו על אחריות מלאה במהלך הנסיעה".

התאונה בה נהרג דור אירעה בכביש 40, מצפון לבאר שבע. בתאונה, בה התהפכה המכונית בה נסע מסיבה שאינה ברורה, נפצעו גם חמישה בני משפחתו של הילד – שני ההורים ושלושה מילדיהם באורח קל עד בינוני. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו לזירה, ונאלצו לקבוע את מותו של הילד. שאר הנפגעים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. ככל הנראה, המשפחה הייתה בדרכה חזרה מחופשה משפחתית בדרום הארץ, לכיוון צפון, כאשר המכונית הגיעה לעיקול שנמצא בין מצוקים משני צדי הכביש, התהפכה והתנגשה באחד מהם.

נסיבות ההתהפכות טרם ברורות, אולם במשטרה חושדים כי ייתכן שדעתו של הנהג הוסחה, בין אם משום ששוחח בטלפון, או שהוא פנה לאחור לעבר נוסעי הספסל האחורי. לא נשללת גם אפשרות כי הוא נרדם בשעת הנהיגה, אך נבדקים כיוונים נוספים.

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully