וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדה מריחואנה בשטח שני מגרשי פוטבול אותר בשיקגו

שריף שריחף במסוק בדרום העיר הבחין בחורשה מסתורית. פקחים שנשלחו למקום גילו לא פחות מ-1,500 שתילי מריחואנה, ששוויים נאמד ב-10 מיליון דולרים. תברואנים עקרו את השדה

פקחים ממשטרת שיקגו איתרו שדה ענק לגידול מריחואנה, שרוחבו כשני מגרשי פוטבול - כך דיווחה הבוקר (חמישי) לפי דיווח ברשת החדשות CBS, פקחים מהרשות ללוחמה בסמים (DEA) העריכו ששווי השתילים שהוחרמו נאמד בעד עשרה מיליוני דולרים. להערכת החוקרים, בעלי השדה רצו למכור את הסם לסוחרי נשק.

שדה הגידול אותר באחד מפאתיה הדרומיים והבעייתים של העיר. השריף של מחוז קוק, אדוארד גרייני, הבחין בשדה בעת שטס במסוק. "היו שם חמש שורות מסודרות של שתילים", סיפר לאחר מבצע האכיפה המוצלח. לדבריו, הוא מיד חשד שמדובר בשדה שאינו-כשר. "משהו לא נראה לי הגיוני", אמר.

נהג משאית מקומי אף סיפר כי הבחין באלמוני נמלט בריצה מהשדה בזמן שהמסוק ריחף בשמי החורשה המאולתרת, ודיווח על כך למשטרה. החוקרים ינסו לאתר את עקבותיו של החשוד באמצעות דגימות די-אן-איי שנאספו מהעציצים.

מהמקום הוחרמו כ-1,500 שתילים, והמחלקה העירונית לתברואה הגיעה למקום כדי לגזום את השדה בצורה שלא יהיה ניתן לעבדו שוב. השתילים הועברו להשמדה, באדיבות היחידה המקומית לסילוק פצצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully