וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: צפו בחייל מקריב עצמו מול אש הטליבן

צפו בקרב יריות בין חיילים אמריקאיים והטאליבן, במהלכו החליט אחד החיילים לחשוף את עצמו לאש, כדי לתת לחבריו זמן להימלט, ספג ארבע פגיעות ישירות אך חזר בריא ושלם

בסרטון וידאו דרמטי, שכבר צבר יותר מ-14 מיליון צפיות ביוטיוב בתוך שבוע, ניתן לראות חייל אמריקאי מנהל קרב יריות מול לוחמי טאליבן באפגניסטן. בסרטון, שצולם באמצעות מצלמת הקסדה של החייל, ניתן לראות אותו מנהל קרב עם לוחמי הטאליבן הצולפים בו ובחבריו לכוח במכונת ירייה. החייל החליט לעזוב את המחסה שלו בכדי למשוך את האש לעברו ולתת לחיילים האחרים זמן להימלט ולמצוא מיקום אסטרטגי טוב יותר.

במהלך חילופי האש פגעו בו אנשי הטאליבן ארבע פעמים ובסרטון ניתן לשמוע אותו צועק :"נפגעתי! נפגעתי!".

בתיאור שכתב בעמוד הסרטון ביוטיוב החייל מספר על שהתרחש: "הייתי בדרכי במורד הגבעה כשהותקפנו. שאר חברי החוליה שלי רותקו באמצעות ירי ממכונת ירייה. התחלתי לצלם רק לאחר מספר דקות מתחילת הקרב. החלטתי לצאת לשטח פתוח בכדי למשוך אש אלי, כדי שהחברים שלי יוכלו להגיע למיקום בטוח. ואז נפגעתי בצד של הקסדה ומגן העיניים שלי הועף מהפנים".

בהמשך הסרטון ניתן לראות כיצד צרור יריות נוסף מעיף את גם הנשק מידיו של החייל. "כשהרמתי חזרה את הנשק, הוא עדיין תיפקד אבל במטול הרימונים היה חור של 7.62 מ"מ והוא כבר לא היה שמיש". החיל המשיך וסיפר כי אף אחד מהכדורים שפגעו בו לא חדרו מבעד לאפוד מהגן וכי הוא חזר הביתה בריא ושלם.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully