וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של הנפגעת בתאונה בקריות: "חרב עולמי"

קובי מנדל

1.10.2012 / 17:13

רויטל גורן, שנפצעה יחד עם בנה התינוק סהר בתאונת דרכים בקריית מוצקין מאושפזת במצב קשה מאוד בבית החולים רמב"ם. בעלה, יריב, לא מסתיר את כאבו אך "לא בא להאשים אף אחד"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: אמיר קוטיגרו

ערב חג סוכות, אסון כבד נפל על בני משפחת גורן מקריית מוצקין. רויטל גורן בת ה-32 נפצעה אתמול (ראשון) יחד עם סהר, בנה בן השנה ו-10 חודשים, בתאונת דרכים בעיר. היא מאושפזת במצב קשה מאוד במחלקה הנוירוכירורגית של בית החולים רמב"ם, ואילו הבן שוחרר בצהריים מכירורגיית ילדים ושוהה עם סבו וסבתו. "דיברתי אתמול עם אשתי וקבענו להיפגש במרכז המסחרי של קריית מוצקין. כשיצאתי לכיוונה יצרה איתי קשר עובדת סוציאלית של בית החולים רמב"ם ומסרה לי שעלי להגיע בדחיפות", סיפר יריב, בעלה של רויטל. "טסתי לבית החולים. הבנתי שמשהו חמור קרה וכי מדובר בתאונת דרכים".

אם ותינוקה נפצעו קשה וקל-בינוני מפגיעת רכב בקרית מוצקין

יריב גורן עם אשתו רויטל ובנו סהר, שנפצעו אתמול בתאונת דרכים בקריית מוצקין. באדיבות המשפחה
יניב עם רויטל וסהר. "החיים שלי התהפכו"/באדיבות המשפחה

יריב סיפר כי העובדה שאשתו רתמה את סהר לעגלה הצילה את חייו. "כשהמכונית התקרבה היא דחפה את העגלה רחוק ממנה וספגה בעצמה את כל המכה". הוא הוסיף כי מדובר ברחוב שהמהירות המותרת בו היא 50 קילומטרים לשעה, אך היו בו לא מעט תאונות מהסוג הזה. "אני כרגע לא בא להאשים אף אחד. לא יצא לי לראות את הנהג ולא לדבר איתו. אני מאמין שהמשטרה חוקרת ובודקת ושהיא תפעל כמו שצריך. אני רק יכול לומר שמכל המקרה הזה החיים שלי התהפכו, חרב עלי עולמי ואני בודק איך אני ממשיך הלאה".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

עובר אורח שעבר קורס אמבולנס הציל את חייה של רויטל

התאונה אירעה כשמכונית פגעה ברויטל וסהר כשחצו את הכביש במעבר חציה. סהר הועף למרחק של כמה עשרות מטרים עם העגלה, ואזרחים הרימו אותו והביאו אותו לצוות הרפואי שהוזעק למקום. הנהג, בן 75, עוכב לחקירה.

אודי אליהו, בעל משתלה שעבר במקרה במקום סיפר לוואלה! חדשות על שהתרחש. "הגעתי כחצי דקה לאחר התאונה וראיתי את האישה מוטלת על הכביש. סובבתי אותה ופתחתי לה את קנה הנשימה, וכשביצעתי זאת היא הצליחה להכניס אוויר והחלה להזיז את הגוף. היא הייתה בהכרה מעורפלת ותפסה לי את היד בחוזקה. אני מאוד מקווה שהצלחתי להציל אותה. לפני כ-15 שנה עברתי קורס נהגי אמבולנס ולפיכך ידעתי להעניק לה את העזרה הנחוצה בשניות הגורליות. אני בהרגשה טובה שאולי הצלחתי להציל אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully