וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אלף אסירים מבצעים ריקוד המוני בפיליפינים

אסירי מתקן הכליאה בעיר סבו מצאו תעסוקה יצירתית לשעות הפנאי הרבות: הם מבצעים ריקודים המוניים בחצר בית הכלא לצלילי שירים מוכרים. הקליפ האחרון גרף כבר 200 אלף צפיות

מנצלים את הזמן לטובה: אסירות ואסירים פיליפינים הפכו כנראה לאסירים האהובים בעולם לאחר שסרטונים המציגים אותם מבצעים ריקודים המוניים לשירים פופולריים הפכו ויראליים ברשת. הסרטון האחרון מציג את החבורה מבצעת את הלהיט הקוריאני ששבר את שיא הלייקים ביו טיוב "גנגנם סטייל". הסרטון שהועלה ליו טיוב רק אתמול (שבת) כבר צבר קרוב ל-200 אלף צפיות.

צפו בריקוד האחרון:

האסירים התפרסמו לראשונה בשנת 2007, כאשר ביצעו ריקוד לקליפ המפורסם של מייקל ג'קסון "Thriller". אז צפו בלהיט למעלה מ-42 מיליון גולשים. בית הכלא פיתח את הריקודים בתחילה כתכנית ספורטיבית, אך כיום הוא מחזיק צוות של כוריאוגרפים שיוצרים עם האסירים קטעי ריקוד מסובכים יותר או פחות, בהתאם ליכולת של האסירים.

בסרטון שפורסם על ידי רשויות בית הכלא שבעיר סבו רואים כאלף אסירים, לבושים במדים הכתומים, מבצעים את הריקוד המוכר מהקליפ הקוריאני בחצר בית הכלא. אחד מהאסירים משחק את התפקיד של הזמר PSY ומחקה בקפדנות את תנועות הריקוד שסחף את העולם. למרות גשם כבד שירד במהלך ההופעה, לא נפלה רמת הריקוד של דרי מתקן הכליאה והשיקום של סבו.

קרוב לאלף מבקרים חזו בהופעה הפומבית הראשונה של האסירים מאז חודש פברואר, כך דיווחה רשת הטלוויזיה המקומית. ההופעה הקודמת הופסקה על ידי הסוהרים בשל אלימות שפרצה בין כתלי בית הכלא.

ביצוע לשיר של מייקל ג'קסון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully