וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורה הגיע: גשם קל ירד ברחבי הארץ

תושבים דיווחו על טפטוף שהורגש מצפון ועד דרום, בין היתר בחיפה, בנתניה, בקריית מלאכי ובתל אביב: "היינו על החוף, כשלפתע החל לרדת טפטוף שהתחזק". גם מחר ייתכן טפטוף קל

הוא כבר כאן: גשם קל וטפטוף הורגשו בשעות הצהריים (שבת) במספר מקומות בארץ, בייחוד ברמת הגולן ולאורך מישור החוף. בין היתר, דווח על טפטופים בחיפה, בנתניה, בזכרון יעקב, בכרכור, בכפר יונה, ברחובות, בקריית מלאכי, בהרצליה ובתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טפטוף בכפר יונה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנטולי חריטונוב, חזאי השירות המטאורולוגי, סיפר לוואלה! חדשות: "במישור החוף, מדרום עד צפון, וברמת הגולן מורגשים טפטופים עד גשם קצר. לא נרשמו כמויות גדולות. הגשם נובע מעננות בינונית. בלילה ומחר זה יימשך, ואפילו יש סיכוי לסופות רעמים בודדות". חריטונוב סיפר כי הגשם מקומי, אמנם יכול להיות די חזק, אבל הוא קצר.

מיכל, תושבת הרצליה, סיפרה בשיחה עם וואלה! חדשות כי הטפטוף תפס אותה ואת בני משפחתה בזמן שישבו במסעדה בחוף הים. "היינו על החוף כשלפתע החל לרדת טפטוף קל. הוא התחזק בהדרגה ונמשך כעשרים דקות", סיפרה. "הטפטוף לווה ברוחות חזקות, ומזג האוויר היה סגרירי. לא היו לנו מטריות. חלק מהרוחצים החלו לצאת מהמים בגלל הגשם".

החורף בא לבקר: גשם חזק ירד בגליל המערבי. אדריאן הרבשטיין
גשם בנהריה בסוף החודש שעבר/אדריאן הרבשטיין

יעל, תושבת תל אביב, סיפרה כי "רכבתי על אופניי בדרך לים. ראיתי שמעונן, אבל לא ייחסתי לזה חשיבות. לפתע, הרגשתי כמה טיפות על ראשי, אבל לא יותר מזה".

למרות הטפטופים, מזג האוויר היום עדיין חם מהרגיל לעונה. עם זאת, הטמפרטורות ירדו במקצת. עם תחילת השבוע נצטרך כבר לאוורר מהארון את מעילי הגשם הקלים. מחר מזג האוויר צפוי להיות מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב ובינוני. בנוסף, ייתכן טפטוף עד גשם קל שיורגש גם בעיר הדרומית ביותר, אילת. ביום שני מזג האוויר צפוי להיות דומה. באמצע השבוע שוב צפוי להיות מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב ובינוני וייתכן טפטוף.

הטמפרטורות החזויות להיום: בצפת ינועו הטמפרטורות בין 32 מעלות בצהריים ל-22 מעלות הלילה, בטבריה יהיה היום חם מאוד והטמפרטורות ינועו בין 37 ביום ל-25 בלילה, בחיפה בין 28 ביום ל-23 בלילה, בתל אביב בין 29 ביום ל-24 בלילה, בירושלים בין 33 ביום ל-22 בלילה, בבאר שבע בין 33 ביום ל-23 בלילה ובאילת הטמפרטורות יגיעו ל-39 מעלות ביום וירדו עד ל-31 מעלות בלילה.

וואלה! מזג אוויר

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully