וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת רכז הביטחון: צעיר מכפר קאסם נאשם ברצח

גלעד גרוסמן

27.9.2012 / 12:45

ארקאן בדיר נאשם שניסה להימלט משני חיילים, כשהסיע פלסטינים סמוך לשערי תקווה. כשראה את איש הביטחון ליאור פרחי נעמד מולו - דרס אותו ונמלט. "גילה אדישות לחיי אדם"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד ארקאן בדיר, בן 25 מכפר קאסם, בגין רצח רכז הביטחון של היישוב שערי תקווה, ליאור פרחי. כמו כן, שלושה מעורבים אחרים הואשמו בשיבוש הליכי משפט. על פי כתב האישום, שהוגש בידי עורך הדין אלון טנקג'י מפרקליטות מחוז מרכז, בדיר נהג לאסוף שוהים בלתי חוקיים שחצו את גדר ההפרדה סמוך לכביש 505 שליד היישוב, יחד עם נאשם נוסף.

כתב אישום נגד דורס הרבש"צ משערי תקווה , ספטמבר 2012. בן קלמר
"לא בחל באמצעים כדי להימלט מעונש". בדיר בבית המשפט המחוזי בלוד, היום/בן קלמר

לפני כשבועיים, ביקש פרחי לתעד את כניסת השב"חים לכבישי ישראל, לכן נסע יחד עם חברו דביר כרמון בשעת בוקר לצלם את הנעשה. במקביל, הגיע בדיר לכביש ליד היישוב כדי לאסוף שוהים בלתי חוקיים, אסף שלושה פלסטינים לרכבו - ואז החלו שני חיילים לרוץ לכיוון הרכב. מכתב האישום עולה שפרחי הבחין בחיילים, נעמד במרכז הצומת בכביש, במרחק של כמאה מטרים מרכבו של בדיר כדי למנוע ממנו אפשרות להימלט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"הנאשם הוכיח כי הוא אדיש לחיי אדם"

בדיר החל להימלט במהירות מהמקום. פרחי שלף אקדח ונעמד מול מכוניתו של בדיר, אשר הגביר את מהירות הנסיעה ופגע בפרחי בעוצמה רבה והעיף אותו למרחק של עשרות מטרים. אז המשיך בדיר בנסיעה מהירה לכיוון אורנית, עד שעלה על מדרכה ונעצר. במהלך הבריחה הוא התקשר לנאשם אחר בפרשה, סיפר לו כי פגע באיש ביטחון והרג אותו, וביקש ממנו להגיש תלונה כוזבת במשטרה, לפיה הרכב נגנב - ונמלט לביתו בכפר קאסם. הנאשם השני, עלא סרסור, שהרכב בבעלותו, התקשר למשטרה והודיע כי רכבו נגנב, בעוד בדיר נוסע ליפו בניסיון להימלט מהמשטרה.

מעצרו של בדיר הוארך עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, והפרקליטות ביקשה להאריך את תנאי מעצר הבית של שאר הנאשמים בפרשה. מבקשת המעצר עלה כי בידי הפרקליטות סרט אבטחה וסרט נוסף שצילם חברו של פרחי, המתעדים את הפגיעה. כמו כן, נטען כי הנאשמים הודו במעשים המיוחסים להם. "במעשיו הוכיח כי הוא אדיש לחיי אדם וכי אין הוא בוחל באמצעים על מנת להימלט מעונש", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully