וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזג האוויר: רגיל לעונה, ביום כיפור - מתחמם

לידיעת הצמים: ערב יום כיפור צפוי להיות נעים, אך למחרת תורגש התחממות. ממד"א נמסר כי מוטב, ביום זה, לשהות במקומות מוצלים וממוזגים ולהשתדל ככל האפשר להימנע מצפיפות

כבכל שנה, לקראת יום כיפור, עולה השאלה אם ישרור עומס חום שיקשה על הצום, או שמא הטמפרטורות יירדו ויקלו בשעות הקשות. השנה, מסתמן, המגמה היא התחממות. היום (שני) מזג האוויר יהיה רגיל לעונה עם טמפרטורות הנושקות ל-30 מעלות ברוב אזורי הארץ ואחוזי לחות לא גבוהים. מחר, ערב יום כיפור, יהיה דומה, אך לרוע מזלם של הצמים – ביום כיפור עצמו, יום רביעי, צפויה התחממות.

בתוך כך, ממגן דוד אדום נמסר כי מוטב לצמים להישאר במקומות מוצלים וממוזגים ולהשתדל להימנע מצפיפות. עם זאת, חשוב לזכור כי שהות במבנה בית הכנסת הסגור והצפוף או תנאי שרב עלולים לגרום לסחרחורת, התייבשות ועילפון.

הטמפרטורות החזות היום ברחבי הארץ: בצפת ינועו הטמפרטורות בין 26 מעלות בצהריים ל-16 מעלות הלילה, בטבריה יהיה היום חם מאוד והטמפרטורות ינועו בין 35 ביום ל-22 בלילה, בחיפה בין 26 ביום ל-20 בלילה, בתל אביב בין 29 ביום ל-21 בלילה, בירושלים בין 27 ביום ל-17 בלילה, בבאר שבע בין 31 ביום ל-17 בלילה ובאילת הטמפרטורות יגיעו ל-36 מעלות ביום וירדו עד ל-24 מעלות בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully