וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: שיכור דהר ב-200 קמ"ש ודרס למוות שבעה

הנהג התנגש בתחנת אוטובוס שבה המתינו שלושה נערים וארבע נערות, שנהרגו במקום. הוא אושפז בבית החולים תחת אבטחה צמודה. נבדקת אפשרות שהיה גם תחת השפעת סמים בעת התאונה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

טרגדיה במוסקבה: שלושה נערים וארבע נערות נדרסו למוות היום (שבת) בידי נהג שיכור שדהר במכוניתו במהירות של 200 קמ"ש והתנגש בתחנת האוטובוס שבה עמדו. המשרד לענייני חירום ברוסיה מסר כי ההרוגים הם תלמידים בני 14 עד 16 שניצלו את היום החופשי לטיול בחלקה המערבי של העיר.

"יתכן שהנהג צרך גם סמים"

"לפי דיווח ראשוני, הנהג הפוגע היה תחת השפעת אלכוהול בזמן התאונה", אמר דובר משטרת מוסקבה לסוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס. גורם משטרתי אחר אמר כי יתכן שהנהג צרך גם סמים בשעות שלפני התאונה. לפי דיווחים נוספים, מלבד הנערים, שנהרגו במקום, אדם נוסף שהיה בקרבת התחנה פונה לבית החולים, ושלושה נוספים טופלו במקום ושוחררו לבתיהם. תמונות של תחנת האוטובוס ההרוסה פורסמו באתר אינטרנט רוסי, ובהן נראות ההריסות מפוזרות ברחוב, ולצדן גופות ההרוגים שכוסו בשלטי פרסום.

הנהג הוא ככל הנראה גבר בן 29, שנמצא כעת תחת אבטחה בבית החולים. הוא סובל מפציעות שונות. אתר האינטרנט הרוסי שפרסם את התמונות ציין כי כל שדרת הפיקוד של משטרת מוסקבה הגיעה לזירה דקות ספורות לאחר התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully