וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוניות ברעננה תודלקו בטעות בסולר, ונתקעו

שלומי גבאי

20.9.2012 / 21:24

נהגי שבע מכוניות הבחינו בתקלה לאחר שמילאו דלק בתחנת "דקל" בעיר. בעלי המקום טוענים כי מדובר בטעות של החברה ששלחה את המכלית הלא נכונה לתחנה. "כל המכוניות טופלו"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן

שבע מכוניות נתקעו הערב (חמישי), לאחר שתודלקו בשוגג בדלק מסוג סולר במקום בבנזין בתחנת הדלק הפרטית "דקל" ברחוב החרושת ברעננה. ככל הנראה, התקלה נגרמה מהזרמה שגויה של סולר אל משאבת הבנזין. בשלב זה, תחנת הדלק סגורה לצורך תיקון התקלה, ובמקום פועלים להחלפת המכליות שהתמלאו בטעות בנוזל הלא נכון.

רוב נהגי הרכבים הבחינו בתקלה עוד בהיותם בתחומי התחנה, מלבד אחד שהספיק להגיע למרחק של כמה מאות מטרים, אשר הגיב בזעם לעניין, אולם לאחר שרכבו טופל, הוא נרגע ועזב את המקום. כל המכוניות טופלו ועזבו את המקום, ואף אחד מהם לא נזקק לגרר.

בעלי התחנה, יוסי חפץ ואיתי יסקרביץ', סיפרו כי בשעות הערב פעלה התחנה כרגיל, עד שכשבעה רכבים תודלקו בסולר במקום בבנזין, וזאת מכיוון שכמה שעות קודם לכן הגיעה מכלית ובמקום בנזין שפכה לצובר סולר. "מדובר בטעות של החברה ששלחה את המכלית, טעות שקרתה לצערנו. תוך כמה דקות הפסיקו המשאבות לפעול והרגשנו בתקלה. כל הרכבים שהגיעו לתחנה בטענה שרכבם תודלק בסולר במקום בבנזין טופלו מקום ולשביעות רצונם", סיפרו הבעלים. "הוזמן מכונאי אשר שאב מהרכבים את כל תכולת טנק הדלק והגיע לשם דלק מתאים. כל אדם נוסף שיגיע ויטען כי גם לו נעשתה טעות במילוי הדלק יטופל במקום לשביעות רצונו". עוד ציינו הבעלים כי לא היה צורך במעורבות של המשטרה באירוע.

בחודש ינואר התרחש אירוע דומה, כאשר מנועיהן של כ-40 מכוניות שבקו בכביש החוף, לאחר שתדלקו בתחנת הדלק "סונול" בסינמה סיטי בצומת גלילות. בחברת "סונול" טענו בתום בדיקה כי התברר שבאחד המכלים בתחנה מילאו בטעות סולר במקום בנזין.

עם זאת, עלתה גם אפשרות שהדלק שנמכר בתחנה נמהל במים. לרוב, במקרים כאלה, בעלי התחנות הם שמוהלים בעצמם את הדלק במים, בשמן ובנוזלים נוספים כדי לדלל אותו ולהגדיל את רווחיהם. עם זאת, ב"סונול" טענו לגבי אפשרות זו כי "ככל הנראה מדובר בחדירה של מי גשם לאחד מהמכלים בתחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully