וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הגובה: נתקעו שלוש שעות במתקן שעשועים בארה"ב

20.9.2012 / 18:43

זו הפעם השנייה החודש שבה נתקעת קרוסלת הענק בקליפורניה, שגובהה 100 מטרים. חלק מהמבקרים שנתקעו חששו לחייהם, אך היו גם כאלה ששמרו על גישה חיובית: "קיבלתי חולצה חינם"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן דוד, קריינות: לירון בארי

כשהמבקרים בפארק השעשועים "נוטס ברי פארם" בקליפורניה עלו אתמול (רביעי) על מתקן הקרוסלה הגבוה במתחם, הם לא חשבו כי ייאלצו לבטל את תכניותיהם לשאר הערב. תקלה במתקן הותירה אותם תלויים בין שמיים לארץ במשך שלוש שעות, בגובה של כמאה מטרים.

"הייתי ממש לחוצה ומפוחדת", סיפרה סיביל גיאקומרו, אמה של אחת מבין 20 המבקרים שנתקעו על גבי המתקן, "אחרי שעה התחלתי ממש להשתגע". דונה גריסון, שנתקעה אף היא במתקן, סיפרה לאחר ששבה לקרקע כי "יש לי פחד גבהים, כך שחצי השעה הראשונה הייתה מעט קשה". לדבריה, "התחלתי ממש להתנשם בכבדות. לא ידעתי אם המתקן כולו ייפול פתאום".

חלק מהמבקרים שנתקעו על מתקן ה"ווינדסיקר", הפועל בכמה פארקים ברחבי ארצות הברית, דווקא נהנו מהחוויה יוצאת הדופן. "הבעיה היחידה הייתה שלא פניתי לכיוון השקיעה, אז נאלצתי לפנות הצידה כל הזמן", אמר ג'ימי גריסון כשירד מהמתקן. לדבריו, "הייתי צמא אז הביאו לי בקבוק מים וקיבלתי חולצה חינם". מדובר בפעם השנייה החודש שבה נעצר המתקן בפארק במחוז אורנג' באמצע פעולתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully