וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד צוללת גרעינית זייף את מותו כדי לחמוק מהפילגש

קצין משרד ההגנה מייקל פ. וורד בגד באשתו עם צעירה בת 23. ערב מינויו למפקד הצוללת "פיטסבורג" - וכשגילה שהצעירה הרתה לו - סיפור הכיסוי המוזר שבחר לו הסתבך עוד יותר

הצי האמריקני הדיח לאחרונה מפקד צוללת גרעינית, שזייף את מותו בכדי לסיים רומן עם צעירה שהרתה לו. בחודש יולי, קודם מייקל פ. וורד מתפקיד במשרד ההנגה לתפקיד מפקד הצוללת הגרעינית "פיטסבורג", העוגנת בקונטיקט. לדברי הצי, אחרי שהתגלתה הפרשה, כעשרה ימים בלבד אחרי המינוי, וורד הועבר לתפקיד מנהלי, בשל "כשלים בתפקודו ובאמינותו".

וורד, מפקד בדרגת קומנדר, המקבילה לדרגת סגן אלוף בחיל הים הישראלי, הכיר בשנה שעברה צעירה בת 23 שפתחה כרטיס באתר היכרויות. הקצין הבכיר, בן 43, נשוי ואב לשניים המתגורר עם משפחתו בווירג'יניה, סיפר לה כי שמו האמיתי הוא טוני מור, והוא "בכיר במחלקת המבצעים המיוחדים של הפנגטון". השניים התכתבו במשך חודשים רבים, ונפגשו כמה פעמים, בין היתר בוושינגטון, שם שירת וורד לפני שהתמנה למפקד הצוללת. בין היתר, כתב וורד לאהובתו: "אני רוצה אותך - אבל איני יודע איך לבצע את זה בצורה מושלמת".

לפני חודשיים: צעיר הצית צוללת גרעינית כדי לחמוק מעבודה

צוללת גרעינית "הארטפוד" שהתנגשה בסירה מול חופי בחריין. מרץ 2009. AP
הצוללת הגרעינית אמריקנית "הארטפורד", מסדרת הייצור של הצוללת "פיטסבורג"/AP

אחרי שמונה למפקד הצוללת, וורד גילה שהצעירה נכנסה להריון, והחליט שעליו לסיים בחטף את הרומן. במייל ששלח לה, התחזה וורד לאדם שלישי - עמית לעבודה, לכאורה, של האדם שאליו התחזה מלכתחילה. הוא סיפר לאהובתו כי "טוני" נהרג. "ניסינו לעשות הכל כדי להציל אותו", כתב לאהובתו. "טוני אהב אותך מאוד", מסר לה. בינתיים, הצעירה הפילה בנסיבות טבעיות.

הקצין ומשפחתו עברו מווירג'יניה לקונטיקט, שם עוגנת הצוללת. כשאהובתו נסעה מרחק של 3 שעות וחצי מביתה והגיעה לביתו הישן של הקצין, כדי להשתתף בהלוויה של "טוני", הדיירים החדשים סיפרו לה כי הוא כלל לא מת - אלא שהוא חי בהחלט, וסיפרו לה מיהו באמת. "היא הייתה מאוד מופתעת", סיפר בעל הבית החדש בריאיון טלפוני לסוכנות הידיעות AP.

  • עוד באותו נושא:
  • צוללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully