וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין דני: מחר נפרסם עוד תמונות עירום של קייט

מגזין הרכילות SE OG HOER הכריז כי תמונות נוספות של הדוכסית מקיימברידג' בעירום חלקי יפורסמו במהדורה המודפסת שלו על גבי 16 עמודים. "הקוראים שלנו מחפשים סקופים"

הצהובונים ביבשת אירופה מסרבים לעזוב את הדוכסית מקיימברידג': לאחר שבימים האחרונים תמונות עירום שלה פורסמו בעיתונים שונים בצרפת, באירלנד ובאיטליה, מגזין דני הודיע היום (רביעי) כי יפרסם מחר תמונות חושפניות נוספות של הנסיכה, דייט מידלטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונות לא יהיו זמינות באתר האינטרנט של המגזין הדני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהודעה שפרסם המגזין SE OG HOER, שפירושו באנגלית SEE&HEAR, בעמוד האינטרנט שלו נמסר כי התמונות יתפרסו על לא פחות מאשר 16 עמודים. "מחר נפרסם 16 עמודים עם תמונות של המלכה העתידית של אנגליה חשופת חזה", נכתב בהודעה. עם זאת, המגזין הדגיש כי התמונות יפורסמו רק במהדורה השבועית המודפסת, המופצת בדוכני העיתונים, ולא יהיו זמינות באתר האינטרנט שלו.

נראה כי הדיווחים לפיהם מידלטון ובעלה, הנסיך וויליאם, פתחו בהליכים משפטיים נגד המגזין הצרפתי CLOSER, שפרסם את התמונות לראשונה, אינם מרתיעים את אנשי המגזין הדני. "הקוראים שלנו אוהבים לעקוב אחר חייהם של בני משפחת המלוכה והם מחפשים 'סקופים'", אמר העורך הראשי של המגזין, קים הנינגסן. "לכן, אני גאה מאוד על שיש לנו את הזכות לספק את תמונות העירום של המלכה לעתיד – עליהן מדברים בכל העולם, אך רק מעטים זכו לראות אותן באמת".

מגזין צרפתי שפרסם תצלומי עירום של הנסיכה קייט מידלטון. ספטמבר 2012. רויטרס
פתחה בהליכים משפטיים. קייט על שער המגזין הצרפתי CLOSER/רויטרס

התמונות, שפורסמו גם במגזין הרכילות האיטלקי "צ'י" ובצהובון האירי "דיילי סטאר", תיעדו את הנסיכה במהלך רחצה, כנראה בבריכה או בחוף הים. בכמה מהתמונות, אשר צולמו בעת שוויליאם וקייט שהו בחופשה פרטית בצרפת לפני כשבועיים, היא נראית ללא החלק העליון של בגד הים שלה.

עוד על הפרשה שמסעירה את משפחת המלוכה
עוד תמונות עירום של קייט פורסמו במגזין איטלקי
סערת מידלטון: צהובון שפרסם תמונות העירום ייסגר
הנסיכה נגד העדשה: קייט תתבע מפרסמי תמונות העירום
שוב דרמה בארמון: גם הנסיכה קייט צולמה בעירום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully