וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס לקוחה בזמן שקעקע אותה, וצילם המעשים

מקעקע מאשדוד מואשם כי לפני שבועיים תקף מינית אישה בזמן שקעקע את גופה ובעודה סובלת מכאבים. היא התלוננה על הכאבים, ובתגובה הוא מרח חומר מאלחש על איבר מינה

כתב אישום חמור הוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד תושב אשדוד, בן 37, בגין אונס וביצוע מעשים מגונים בלקוחה, בעת שקעקע את רגלה בביתו לפני כשבועיים. לפי כתב האישום, הוא אף תיעד את מעשיו במצלמת הטלפון הסלולרי שלו ותקף את השוטר שהגיע לעצרו.

על פי כתב האישום, האישה הגיעה לביתו של הנאשם לפני כשבועיים בלוויית חברתה על מנת שיקעקע על ירכה הימנית קעקוע שהזמינה יום קודם לכן. היא נשכבה על כיסא הטיפולים, והנאשם החל למרוח חומר מאלחש על ירכה. האישה אמרה לנאשם שהיא עדיין סובלת מכאבים, וביקשה שימרח עוד חומר מאלחש על ירכה, והוא בתגובה הציע למרוח את החומר על איבר מינה.

הלקוחה התפלאה על הצעתו של המקעקע, ואמרה לו שאין צורך למרוח חומר מאלחש על איבר מינה, אולם למרות התנגדותה, הנאשם הוריד את מכנסיה ותחתוניה ומרח את החומר על איבר מינה.

חשש כי הטלפון הסלולרי יסגיר את מעשיו

לפי כתב האישום, המקעקע אנס את האישה בעודה סובלת מכאבים בשל ביצוע הקעקוע. בשלב מסוים המתלוננת הדפה את הנאשם, והוא המשיך לעבוד על הקעקוע - תוך כדי תיעוד המעשים במצלמת הטלפון הסלולרי שלו. לפני שסיים הנאשם את הקעקוע, קמה האישה מהכיסא ויצאה מהחדר. היא פנתה אל חברתה ואל בת דודתה, שהגיעה אף היא אל ביתו של הנאשם, וסיפרה להן בקצרה על מה שעברה.

בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה, עוכב באותו יום הנאשם על ידי שוטר והתבקש להתלוות אליו לתחנת המשטרה. הנאשם יצא מביתו וירד עם השוטר אל ניידת המשטרה, אולם בשל החשש כי המכשיר הסלולרי יסגיר את מעשיו, ניסה להימלט, ואף תקף את השוטר. בשל מעשים אלה מואשם המקעקע בתקיפת שוטר בנסיבות מחמירות ושיבוש הליכי משפט. פרקליטות מחוז דרום מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully