וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד החשוד בדריסת הרצות: "הודה כי הלחיצו אותו"

16.9.2012 / 13:10

עוד" ששי גז, סנגורו של החשוד בדריסת הרצות בגבעת ברנר, טען כי ההודאה חולצה ממנו בכוח: "הלחיצו אותו והבטיחו לו שיתחשבו בו אם הוא יודה". מעצרו הוארך בשלושה ימים

צילום: דניאל בוק, קובי אליהו; עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך בצהריים (ראשון) את מעצרו של יניב פיירובוסקין, נהג הטרקטורון שחשוד כי דרס במכוון והפקיר שתי נערות שרצו סמוך לגבעת ברנר, עד ליום רביעי. התיק יועבר לפרקליטות מחוז מרכז לצורך הכנת כתב אישום נגד פיירובוסקין.

סנגורו של החשוד, עורך הדין ששי גז, אמר בתום הדיון: "המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד הנהג, הוא הודה אחרי שהלחיצו אותו והבטיחו לו שיתחשבו בו אם הוא יודה. השופט לא רצה להיכנס לאיך שהתקבלה ההודאה והעניין הזה יתגלה במשפט".

פיירובוסקין, תושב מושב גני יוחנן שבשפלה בן ה-23, הודה בסוף השבוע בחקירתו במעשים ואף שחזר את האירוע. הוא נעצר ימים ספורים לאחר התקרית, אך הכחיש תחילה כי נהג בטרקטורון הפוגע, על אף שהטרקטורון שלו תועד בכניסה לקיבוץ ביום המקרה.

טיגיסט ביטאו הפצועה שנפגעה מטרקטורון ומשפחתה בבית החולים , סמפטמבר 2012. דרור עינב
מעצרו של פיירובוסקין הוארך עד ליום רביעי. טיגיסט ביטאו, אחת הפצועות/דרור עינב

רק כעבור למעלה משבוע במעצר הודה לבסוף פיירובוסקין כי הוא אחראי לדריסתן של טיגיסט ביטאו בת ה-15 ודראיט בלטה בת ה-19, שנפצעו מעוצמת הפגיעה באורח בינוני-קשה. "הוא הבין שהקמנו תשתיות ראייתית נגדו והצגנו אותה בפניו", הסביר רב-פקד חיים שרייבהנד, העומד בראש צוות החקירה את הסיבה בגינה הודה לבסוף החשוד במעשה. "הוא הבין שעדיף לו להודות במעשה ובעקבות כך בית המשפט יתחשב בו בהמשך".

לדברי המשטרה, פיירובוסקין מביע חרטה על המעשה וטוען שהוא לא דרס בכוונה את הרצות, שהוגדרו כ"הבטחה" לקראת האולימפיאדה הבאה. עורך הדין גז, אמר אתמול בתגובה להודאה שמסר מרשו כי "מדובר בבחור בן 23, ללא עבר פלילי, ממשפחה מהטובות בארץ. עד שאני לא אראה את חומר הראיות, לא אגיב להודאה. לאחר שאראה את החומר אגיב לראיות בבית המשפט בלבד, שם יתנהל הדיון - ולא בתקשורת".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully