וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הוביל את נהג הטרקטורון להודות בדריסת הרצות?

15.9.2012 / 23:15

במשטרה טוענים כי יניב פיירובוסקין, החשוד כי פגע בשתי רצות בגבעת ברנר, "הבין שעדיף לו להודות וכך בית המשפט יתחשב בו בהמשך". ראש צוות החקירה: "הקמנו תשתית ראייתית"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

יניב פיירובוסקין, נהג הטרקטורון החשוד כי פגע בכוונה תחילה בשתי אצניות בגבעת ברנר לפני שבועיים, הודה בחקירתו כי פגע בשתיים ואף שחזר בסוף השבוע את הדריסה. פיירובוסקין, תושב מושב גני יוחנן שבשפלה בן ה-23, נעצר ימים ספורים לאחר התקרית, אך הכחיש תחילה כי נהג בטרקטורון הפוגע, על אף שהטרקטורון שלו תועד בכניסה לקיבוץ ביום המקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ממשפחה מהטובות בארץ". פיירובוסקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק כעבור למעלה משבוע במעצר הודה לבסוף פיירובוסקין כי הוא אחראי לדריסתן של טיגיסט ביטאו בת ה-15 ודראיט בלטה בת ה-19, שנפצעו מעוצמת הפגיעה באורח בינוני-קשה. "הוא הבין שהקמנו תשתיות ראייתית נגדו והצגנו אותה בפניו", הסביר רב-פקד חיים שרייבהנד, העומד בראש צוות החקירה את הסיבה בגינה הודה לבסוף החשוד במעשה. "הוא הבין שעדיף לו להודות במעשה ובעקבות כך בית המשפט יתחשב בו בהמשך".

לדברי המשטרה, פיירובוסקין מביע חרטה על המעשה וטוען שהוא לא דרס בכוונה את הרצות, שהוגדרו כ"הבטחה" לקראת האולימפיאדה הבאה. סנגורו של החשוד, עורך הדין ששי גז, אמר בתגובה להודאה שמסר מרשו כי "מדובר בבחור בן 23, ללא עבר פלילי, ממשפחה מהטובות בארץ. עד שאני לא אראה את חומר הראיות, לא אגיב להודאה. לאחר שאראה את החומר אגיב לראיות בבית המשפט בלבד, שם יתנהל הדיון - ולא בתקשורת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
טיגיסט ביטאו הפצועה שנפגעה מטרקטורון ומשפחתה בבית החולים , סמפטמבר 2012. דרור עינב
"הבטחה" לקראת האולימפיאדה הבאה. טיגיסט ביטאו בבית החולים/דרור עינב

מפקד מחוז מרכז, ניצב בנצי סאו, אמר בעקבות הודאתו של החשוד כי "הוכח פעם נוספת שזרועה של משטרת ישראל מגיעה לעבריינים הנמלטים ועבודה מקצועית של צוות החוקרים הביאה להודאה. אני תקווה כי בעקבות כך נהגים המעורבים בתאונות יחשבו פעמים בטרם יפקירו פצועים".

מחר בבוקר יובא החשוד פעם נוספת לדיון בהארכת מעצרו ותיק החקירה בעניין יועבר לטיפולה של פרקליטות מחוז מרכז לצורך הכנת כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully