וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגופות שנמצאו בכרמל: "יש כאלה שמתים מעודף אהבה"

קובי נדל

15.9.2012 / 22:57

ראש מועצת עוספיה וואג'די כיוף, שבן משפחתו חכים נמצא הבוקר ללא רוח חיים לצד גופת ארוסתו איהאם קדור, פועל להרגעת הרוחות ביישוב: "משפחתה לא רצתה שיתחתנו"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

ראש מועצת עוספיה וואג'די כיוף, שבן משפחתו חכים כיוף נמצא הבוקר ללא רוח חיים לצד גופת ארוסתו איהאם קדור, פועל הערב (שבת) להרגעת הרוחות ולמניעת אלימות בין שתי המשפחות בעקבות הטרגדיה. זאת לאחר שהתעורר חשד כי מדובר ברצח כפול, על רקע תקיפתו של כיוף אמש, על פי החשד בידי אחיה של בת זוגו. האחים נעצרו אמש בשל התקיפה ושוחררו הערב.

ראש המועצה אמר כי מדובר "בטרגדיה מאוד קשה. יש כאלה שנהרגים מעודף אהבה - וזה המקרה הנוכחי. השניים מאוד אהבו ורצו להתחתן אך משפחתה לא רצתה בכך וכך החלו הבעיות. עדיין לא ברור מה אירע ואיך זה שיש סימני אלימות על גופו של הצעיר. אחרי נתיחת גופו נדע יותר".

חכים כיוף ואיהאם קדור שגופותיהם נמצאו בחורשה ליד עין חוד, ספטמבר 2012. פאנט
חכים כיוף ואיהאם קדור. אמש הותקף כיוף בידי קרוביה של קדור, מה שהעלה חשד לרצח כפול/פאנט

ראש המועצה כיוף הוסיף הטרגדיה היא קשה כי איבדנו שני צעירים, מהיפים שבילדנו. כל מיעוט סובל מהשינוי התרבותי שהוא עבור וקשה היום לחיות בחברה שמרנית שהיא בתוך חברה נאורה. אנו עוברים משבר מאוד קשה כשההורים אינם מקבלים את התנהגות ילדיהם. אני מטפל מהבוקר במניעת אלימות בין בני המשפחות וכראש מועצה מוטלת עלי החובה והאחריות שלא יקרו דברים כאלה בעתיד".

גופותיהם של השניים התגלו בחורשה סמוכה לכפר עין חוד. עובר אורח שעבר בקרבת מקום, בסביבות השעה 7 בבוקר, הזעיק את כוחות המשטרה שנדהמו לגלות את גופת הצעירה שרועה מחוץ למכונית, כשגרונה משוסף, בעוד גופת בן זוגה תלויה על עץ בסמוך לה. צוות מגן דוד אדום קבע את מותם במקום, והמשטרה החלה בבדיקת שלושה כיווני חקירה, בהם רצח והתאבדות, רצח כפול ואף אפשרות כי השניים יזמו התאבדות כפולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully