וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח והתאבדות: גופות זוג מאורס נמצאו בחורשה בכרמל

קובי מנדל

15.9.2012 / 12:47

צעירה בת 19 נמצאה כשגרונה משוסף, בעוד בן זוגה, 25, תלוי על עץ סמוך. אתמול הותקף הצעיר בידי קרובי משפחתה של זוגתו, שהתנגדו ליחסים ביניהם, ונבדק גם החשד לרצח כפול

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

חשד לרצח והתאבדות: בני זוג מאורסים, בני 25 ו-19, נמצאו הבוקר (שבת) ללא רוח חיים בחורשה הסמוכה לכפר עין חוד, סמוך לכפר האומנים עין הוד שבכרמל. הצעירה בת ה-19 נמצאה מחוץ למכונית כשגרונה משוסף, בעוד בן זוגה נמצא תלוי על עץ סמוך.

צוות של מגן דוד אדום קבע את מותם, כאשר זמן קצר לאחר מכן כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה והחלו בבדיקת נסיבות האירוע, ובאופן חריג אף חסמו את הגישה לעיתונאים מאות מטרים מהמקום. המשטרה בודקת שלושה כיווני חקירה, בהם רצח והתאבדות, רצח כפול ואף אפשרות כי השניים יזמו התאבדות כפולה.

חשד לרצח והתאבדות בחורשה ליד עין חוד, ספטמבר 2012. שלומי גבאי
בן הזוג הותקף אמש בידי קרובי משפחתה של זוגתו, שפגעו בראשו ונעצרו. הזירה, הבוקר/שלומי גבאי

עוד נודע כי השניים, תושבי אחד הכפרים באזור הכרמל, לא קיבלו תמיכת משפחותיהם לקשר ביניהם, כאשר אמש אף הותקף בן הזוג ונפגע בראשו בידי שלושה מקרובי משפחתה של זוגתו - שנעצרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חשד לרצח והתאבדות בחורשה ליד עין חוד, ספטמבר 2012. שלומי גבאי
המשטרה לא פוסלת כי מדובר ברצח כפול, ובודקת אף אפשרות כי השניים שמו קץ לחייהם/שלומי גבאי

"מדובר בזירה מורכבת", סיפר לוואלה! חדשות מפקד תחנת זכרון יעקב, סגן ניצב שמעון בן שבו. לדבריו, עובר אורח הזעיק את המשטרה בסמוך לשעה 7 בבוקר, לאחר שהבחין בשניים. כוחות יס"מ הגיעו למקום כדי למנוע ממשפחות ההרוגים להתקרב לזירה, כשבמקביל אמבולנסים פינו מהמקום את גופות הזוג המאורס ומשאית פינתה את רכבם, מסוג מאזדה, עמו נסעו לחורשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully