וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכה שב לקריית מלאכי: "הוא פגע בי ויישאר חופשי"

רמי שני

13.9.2012 / 17:15

בקריית מלאכי נערכה קבלת פנים פושרת לראשות העיר. תושב העריך: "לא בטוח שהוא יבחר שוב לראשות העיר". המתלוננת הראשונה בפרשה: "אני ממש לא מבינה איך זה נגמר ככה"

בקריית מלאכי שוררת היום (חמישי) אווירה של אי וודאות. ראש העיר מוטי מלכה, חזר אמש לביתו עטור ניצחון, לאחר החלטת הפרקליטות שלא להאשימו באונס. ואולם, לא מדובר בניצחון מלא לראש העיר, אשר את פניו קיבלו רק עשרות בודדות של תושבים. "אני לא בטוח שהוא יבחר שוב לראשות העיר" אמר יצחק חנוכה, מוותיקי התושבים בקריית מלאכי שהוסיף: "הפרקליטות צריכה להחליט לגבי המשך המשפט".

אמש אמרה נ', המתלוננת הראשונה בפרשה, כי היא מאוכזבת מהחלטת הפרקליטות: "ביקשו ממני שאגיש תלונה. אני ממש לא מבינה איך זה נגמר ככה. האיש פגע בי ועכשיו הוא יישאר חופשי". חבר מועצת העיר, אלי עזריאלי, סבור כי גם הסעיפים שנותרו בתיק והחקירות המתנהלות נגד מלכה, אינם מספיק חמורים כדי להעמיד אותו לדין: "טענתי כל הזמן שאונס לא היה. הוא איש מרשים אבל לא כוחני. נשים רדפו אחריו".

מכה למשטרה: מוטי מלכה לא יואשם באונס. שלומי גבאי
"יהיה קשה מאד לבחור בו שוב לראשות העיר"/שלומי גבאי

גבי אלוש, תושב העיר, סבור שיש להמתין להחלטה סופית של הפרקליטות: "אנחנו אנשי חוק ונקבל מה שאמרה ותחליט הפרקליטות. אבל זה לא נקי מה שנשאר, זה עוד סיפור ארוך". אלוש הוסיף כי "אם יישארו לו הסעיפים האלה יהיה קשה מאד לבחור בו שוב לראשות העיר".

סגן ראש העירייה, בוריס בורוכוב, אמר היום כי הוא מתלבט בקשר להמשך דרכו בעירייה במצבה הנוכחי: "אני אקבל החלטה רק אחרי החגים ואחרי שאתייעץ עם חברים שלי", אמר. בורוכוב הבהיר כי הוא אינו יכול לשפוט את ראש העיר: "אני לא הפרקליטות ולא המשטרה", אמר, והוסיף כי "הם החליטו וזה מה שיהיה". בתוך כך העריכו היום גורמים בפרקליטות המחוז הדרומי, כי אם יוגש נגד מלכה כתב אישום הוא יוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

עוד בנושא
מוטי מלכה לא יואשם באונס: "נעשה לי דבר חמור"
מוטי מלכה יואשם בביצוע מעשים מגונים, לא באונס
חשד: בעלה של מתלוננת נגד מוטי מלכה ניסה לפגוע בו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully