וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי מלכה יואשם בביצוע מעשים מגונים, לא באונס

גלעד גרוסמן

12.9.2012 / 19:28

כתב האישום נגד ראש עיריית קריית מלאכי יוגש בכפוף לשימוע בגין עבירות של מעשה מגונה בשתי נשים וקבלת שוחד מקבלנים. תיק האונס נסגר בשל חוסר ראיות

צילום: שלומי גבאי, אבי כהן, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

הפרקליטות החליטה היום (רביעי) להגיש כתב אישום נגד ראש עיריית קריית מלאכי, מוטי מלכה, בגין עבירות של מעשה מגונה בשתי נשים וקבלת שוחד מקבלנים, זאת בכפוף לשימוע שייערך לו אצל פרקליט המדינה, משה לדור. לטענת הפרקליטות, מלכה קיבל דירה מקבלן שבנה בקריית מלאכי, ועשה בה שימוש אישי. במקביל, החליטה הפרקליטות לסגור את תיק החקירה לגבי החשדות לאונס של שתי נשים נוספות בשל היעדר ראיות.

מסיבת עיתונאים מוטי מלכה. דרור עינב
אישום בכפוף לשימוע. מלכה, הערב עם פרקליטו אבי חימי/דרור עינב

בהודעת פרקליטות מחוז דרום נמסר כי המשטרה אספה ראיות רבות כולל עדויותיהן של שתי הנשים והעדות של מלכה, ולאחר בחינה הוחלט כי אין מקום להגיש כתב אישום נגד מלכה בנוגע לשתי הנשים הללו וזאת בשל העובדה שאין סיכוי סביר להרשיעו. כמו כן, הוחלט לסגור את התיק נגד סגנו של מלכה, יוסי סולימני.

בעקבות ההחלטה כינס מלכה מסיבת עיתונאים בה הביע שביעות רצון מכך שלא יואשם באונס. "לפני כארבעה חודשים וחצי כשהפרשיה התחילה הפכו אותי לאנס, התירו את דמי. המשטרה עשתה הכל כדי שאצא אשם בחקירה. אני שמח ואמרתי ביום הראשון שזה עורבא פרח. הכל הצטצמצם וילך ויצטמצם. אני בטוח שפרקליט המדינה ישמע אותי וכתב האישום יצטמצם. אם ישאר משהו, נוכיח את החפות בבית המשפט".

"אני שמח על עבודתה של פרקליטות מחוז דרום", מסר פרקליטו של מלכה, עו"ד אבי חימי. "נמשיך באמצעים להוכיח את חפותו המלאה של מוטי מלכה בפני פרקליטות המדינה".

מלכה נעצר בחודש מאי האחרון, בחשד לשורת עבירות מין, סחיטה באיומים, שוחד, מרמה והפרת אמונים. במרכז הפרשה עמדה אישה שעבדה בעירייה מיוני 2008 עד פברואר 2011, כשהחשד היה שראש העירייה ביצע בה שורה של עבירות מין. מיד לאחר מעצרו טען מלכה כי היחסים ביניהם בוצעו בהסכמה וכי האישה "רדפה אחריו".

בחודש יולי האחרון אישר בית המשפט למלכה לחזור לתפקידו בעירייה באופן מיידי. מלכה משמש בתפקיד ראש העירייה מאז 2003. הוא נבחר לראשונה כמועמד הליכוד ב-2003, ובין היתר התמודד מול ליאור קצב, בנו של הנשיא לשעבר, משה קצב. ב-2008 נבחר מלכה מחדש כמועמד ברשימה עצמאית, ולאחר הקמת מפלגת קדימה הצטרף אליה.

עוד בנושא
חשד: בעלה של מתלוננת נגד מוטי מלכה ניסה לפגוע בו
ראש העיר שב לקריית מלאכי; ”אם לא ינוקה - שיפרוש”
המתלוננת נגד מוטי מלכה: ”אני חזקה ולא אשבר”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully