וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג הסכם: נמל התעופה בן גוריון שב לפעילות סדירה

12.9.2012 / 0:30

ועד עובדי רשות שדות התעופה הודיע על חתימת הסכם עם ההנהלה, ולמעשה - על תום השיבושים בפעילות הנמל, שנגרמו בשל עיצומי העובדים. "הושג אישור האוצר להסכם שגיבשו הצדדים"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד

ועד עובדי רשות שדות התעופה הגיע הלילה (רביעי) להסכם עם ההנהלה, לאחר שכל דרישותיו התקבלו. אי לכך, חוזר נמל התעופה בן גוריון לפעילות סדירה, לאחר שבשעות הצהריים נרשמו מספר עיכובים בהמראות ובפריקת המטענים בשדה, ולפחות תשע טיסות יוצאות עוכבו בשל עיצומים עליהם הורה הוועד.

"נמל התעופה בן גוריון חוזר לפעילות סדירה, העיצומים בנמל הופסקו וזה חזר לפעילות מלאה", נמסר בהודעת רשות שדות התעופה. עוד נמסר, כי "הפסקת העיצומים התאפשרה לאחר אישור האוצר לנוסח הסופי של עדכון הסכמי העבודה בין ההנהלה לעובדים, שעיקריו גובשו לפני שבועיים. יצוין כי בהסכם העבודה התעוררו פערים בשכרם של קבוצת עובדים ותיקים ברמות שכר נמוכות. על בסיס ההסכמה לתיקון הפערים, הוארך הסכם העבודה הקיבוצי בשנה מסוף חודש מרץ 2014 לשנת 2015".

עיכובים בטיסות אחרי זיהום הדלק בנתב"ג. שי אוקנין
ההסכם הושג, פעילות נמל התעופה חוזרת לסדרה. נתב"ג אתמול/שי אוקנין

הנהלת ועד עובדי הרשות, יחד עם נציגי משרד האוצר, התכנסו אמש למשא ומתן מאומץ במטרה להביא את השיבושים לסיומם. בין היתר, דרשו העובדים לתקן עיוותי שכר, כלשונם, לפי עקרון השוואת תנאים בין עובדים באותו המקצוע במקומות שונים. לדברי העובדים, הם חששו מכיוון שכספי הפנסיה שלהם נמצאים בידי רשות שדות התעופה, אם תזדקק לכך, היא עשויה להשתמש בכספים הללו, ולכן הם דרשו שהכספים יופקדו בקרן נפרדת.

לקריאה נוספת
לפני החגים: עיצומים לסירוגין של העובדים בנתב"ג
שיבושים בנתב"ג עקב פיטורי עובדים זמניים
בוטלה הטיסה? כל הזכויות שתהיו זכאים להן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully