וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידלה לבדה את שבעת ילדיה - ונהרגה בתאונת דרכים

יהושע בריינר

10.9.2012 / 22:13

שנתיים לאחר שהתאלמנה, נהרגה ד"ר שירה אברמזון בתאונה לא הרחק מההתנחלות תקוע, בה גידלה בכוחות עצמה את ילדיה, שנותרו כעת לבדם. "לאבד שני הורים בשנתיים זה לא יתואר"

אבל כבד ירד היום על ההתנחלות תקוע שבגוש עציון, למשמע הבשורה כי הרופאה האהובה ביישוב, ד"ר שירה אברמזון, היא ההרוגה בתאונת הדרכים הקשה שאירעה היום (שני), לא הרחק מההתנחלות, סמוך לאתר הארכיאולוגי ההרודיון. הטרגדיה של משפחת אברמזון מתעצמת, נוכח העובדה שלפני שנתיים התאלמנה ההרוגה, כשבעלה, דוד, לקה בהתקף לב בערב חג הסוכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"אישה שכל כולה נתינה", סיפרו קרוביה של אברמזון. זירת התאונה, היום/מערכת וואלה, צילום מסך

בשנתיים האחרונות גידלה אברמזון בת ה-56, רופאה בבית החולים שערי צדק ובמרפאה בתקוע, את ילדיהם לבדה, וכעת הותירה אחריה שבעה יתומים. רינה אישרן, שנפצעה קשה באותה תאונה, ידעה גם היא את נחת זרועו של האובדן המשפחתי, לאחר שבנה יוסף נרצח בידי פלסטינים ב-2001, כשיצא עם חברו לאסוף קרשים למדורת ל"ג בעומר, כשהם בני 14. אישרן פונתה מזירת התאונה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, ומצבה מוגדר יציב.

התאונה הקשה אירעה סמוך לאתר ההרודיון, כאשר אברמזון נסעה ברכבה עם חברתה, גם היא תושבת תקוע, כשמסיבה שאיננה ברורה התנגש ברכבם רכב פלסטיני. חמשת הפלסטינים שישבו ברכב השני נפצעו כולם באורח קל. במשטרת מחוז ש"י ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה הקשה.

"לאבד זוג הורים תוך שנתיים זה בלתי יתואר"

"זוהי טרגדיה קשה עבור היישוב אבל במיוחד עבור הילדים", אמרו מקורבי המשפחה בתקוע. "לאבד זוג הורים תוך שנתיים זה דבר שהוא בלתי יתואר. דוד עלה מארצות הברית אחרי ששירת בצבא האמריקאי, התגייר, עבר לגור בתקוע עם שירה ועסק במוסיקה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"טרגדיה גדולה, בייחוד עבור ילדיהם". זירת התאונה, היום/מערכת וואלה, צילום מסך

לדברי קרוביה, "שירה הייתה אישה שכולה נתינה, רופאה שתמיד הייתה שם, הרבה מעבר לשעות העבודה. זו משפחה שמחוברת בכל נימיה ונפשה ליישוב ולגוש עציון. הבשורה הקשה הכניסה להלם את כולם".

בהתנחלות הקטנה התכנסו הערב תושבים עם עובדים סוציאליים, על מנת להודיע לילדים את הבשורה הקשה. "אלה שתי משפחות שחוו מקרוב אובדן של בן משפחה, כל אחת בנסיבות שונות. הקושי הוא עצום וזו מכה קשה ליישוב כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully