וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחיתת אונס: נוסע סמוי צנח ממטוס בלונדון?

משטרת לונדון בודקת האם גבר שגופתו נמצאה במערב העיר הוא נוסע סמוי שצנח ממטוס, זמן קצר לפני נחיתתו. הסיבה להערכה: הרחוב שבו אותרה הגופה נמצא מתחת לנתיב האווירי

משטרת לונדון חוקרת אפשרות כי גופה שנמצאה אתמול (ראשון) בשכונת מגורים במערב העיר היא של נוסע סמוי שניסה להבריח את עצמו בין גלגליו של מטוס וצנח ממנו זמן קצר לפני הנחיתה. הגופה נמצאה אתמול ברחוב שנמצא מתחת לנתיב הטיסה הדרומי של נמל התעופה הית'רו בעיר.

דוברת המשטרה המקומית אמרה לרשת Sky הבריטית כי שוטרים נקראו לשדרות פורטמן בעיר בשעה 7:55 בבוקר ביום ראשון, בעקבות דיווח על גופת אדם. "אנו מתייחסים כרגע למוות הזה כמקרה בלתי מוסבר", אמרה הדוברת. היא הוסיפה כי לא ניתן לאשר אם האיש אכן היה נוסע סמוי, וכי נתיחה שלאחר המוות תיערך בקרוב, תוך ניסיון לפענח את זהותו של האיש.

דובר רשות שדות התעופה הבריטית אישר כי משעה שש בבוקר ביום ראשון, המסלול הדרומי של הית'רו שימש לנחיתות ולא להמראות.

לא המקרה הראשון

"כשהתעוררתי אתמול בשמונה, הגופה עדיין הייתה מוטלת על המדרכה", סיפר תושב השכונה ג'ו דוד לעיתון "לונדון איבנינג סטנדרט". "אסרו עלינו לצאת מהבתים למשך הרבה זמן. בכל מקום היו ניידות משטרה ואמבולנסים. ממה שהצלחתי לראות, היה נראה כאילו הוא ספג פגיעת ראש. היו כמויות של דם בכל הרחוב וגם על אחד הרכבים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
רחוב פורטמן בלונדון, שבו נמצאה הגופה/מערכת וואלה, צילום מסך

טוני דיקסון, עורך מגזין התעופה "איירליינר וורלד" אמר כי אחת הסיבות המרכזיות לאפשרות שהאדם נפל מהמטוס היא המיקום שבו נמצאה הגופה. "טייסים פותחים את הגלגלים כשישה מיילים לפני נחיתה, כך שבהחלט ישנה אפשרות שהוא היה נוסע סמוי, והדבר הזה קרה בעבר". דיקסון הסביר כי "גלגלי המטוס נשארים חמים רק כשעה אחרי ההמראה, כך שמי שמנסה להתחבא שם יקפא מקור בשלב כלשהו, אם הוא לא מת כבר מחוסר חמצן".

בשנת 2010 נעצר בשדה התעופה הית'רו אזרח רומניה שהסתתר בין גלגליו של מטוס שהמריא מווינה. מומחים אמרו כי הוא שרד את הטיסה רק בזכות העובדה שהיה זה מטוס פרטי שטס בגובה נמוך כדי להימנע מקשיי מזג אוויר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • לונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully