וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד של דולפין מנסה לאנוס צוללן

צפו ב"סטינקי" הדולפין פורק את תסכולו המיני על צוללנים. חוקרים מסבירים כי הנטייה לאונס קיימת אצל דולפינים ובעבר אף תועד מקרה אחד בו האדם שיתף פעולה

נראה כי דולפין חצוף בשם "סטינקי" השוחה בסמוך לחופי איי קיימן, "דלוק" על בני אדם, כפי שעולה מסרטון וידאו שפורסם השבוע. לדולפין, שזה לכינוי "סטינקי - הדולפין הבודד" יש מטרה אחת - להתחרמן עם צוללנים. המפגש האחרון שלו תועד על ידי הצלם מייקל מייז ופורסם בעמוד היוטיוב שלו, שם נראה סטינקי מנסה לרכב על מייז, דוחף אותו לכיוון קרקעית האוקיינוס, לעומק של כ-150 מטרים. אז הוא מעביר את תשומת ליבו לחברו של מייז, אלכס, מתחכך בגופו לפני שהוא מנסה לטפס עליו ולדחוף אותו לקרקעית.

הצלם מזהיר צוללנים שלא מכירים את ההתנהגות הזו של דולפינים כי "זו עדיין חיית פרא וסטינקי נמצא במצב מביך שעלול להפוך אותו למכונת הרג ידידותית. בבקשה היו זהירים וצאו מהים כאשר אתם רואים אותו. האמינו לי, אם הוא יחליט שהוא רוצה- אין לכם סיכוי מולו".

ביולוגים ימיים יודעים כבר זמן רב כי דולפינים הם יצורים מיניים מאוד. בתחילת השנה, חוקרים באוניברסיטת מסצ'וסטס, בדקו יותר מ-120 דולפינים במערב אוסטרליה, והגיעו למסקנה כי "הזכרים מאוד פעילים מינית, הם דו מיניים ולעיתים אף יש להם תקופות ארוכות בהן הם הומוסקסואלים – כלומר מקיימים יחסים רק עם זכרים". גם הנטייה לאונס קיימת אצל דולפינים, גם אצל הזכרים וגם אצל הנקבות, ובהיעדר אפשרויות אחרות, היונקים הימיים האלה ינסו לאנוס גם בני אדם.

בעבר אף תועד מקרה אחד בו האדם שיתף פעולה. מלקולם ברנר, מחבר הספר "אלילה רטובה" שיצא ב-2011, מתאר את תשעת חודשי הרומן המיני שלו עם דולפינה בשם דולי. לטענתו היה מדובר באהבת אמת וכי ב-1970, כשהיה בשנות ה-20 לחייו, ניהלו השניים רומן בפארק מים בפלורידה, לאחר שנשכר לצלם תמונות שלה עבור ספר ילדים. הוא סיפר ל"האפיטינגטון פוסט", כי הדולפינה חיזרה אחריו. בתחילה "היא הייתה אגרסיבית והייתה משליכה את עצמה עלי", סיפר, "אולם לאט לאט היא נהייה יותר עדינה וזה היה מאוד אירוטי בעיני. זה כמו להיות עם טיגריס או נמר. זו חיה שיכולה להרוג אותך בשניות אם היא רוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • דולפין
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully