וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברון: צעיר פלסטיני נפצע קשה מירי צה"ל

יהושע בריינר

10.9.2012 / 6:07

כוח צה"ל, שעמד במחסום סמוך ליישוב היהודי בעיר, ירה בפלסטיני כיוון שהשליך לעבר חיילים בקבוק תבערה. הוא פונה לקבלת טיפול בבית חולים בירושלים. החיילים לא נפגעו

צילום: באדיבות הצלה יו"ש, עריכה: יאיר דניאל

צעיר פלסטיני נפצע הלילה (שני) באורח קשה מירי חיילי צה"ל סמוך ליישוב היהודי בחברון. מחקירה ראשונית עולה כי בקבוק תבערה הושלך לעבר כוח של חטיבת הנח"ל שעמד במחסום, אולם לא היו נפגעים בין החיילים ולא נגרם נזק.

הכוח יצא לסריקות באזור כדי לאתר את מיידי בקבוקי התבערה והותקף גם הוא בבקבוקי תבערה. החיילים השיבו באש ופגעו באחד הפלסטינים שנפצע באורח קשה. צוות רפואי של צה"ל הגיע אל המקום והגיש לו עזרה ובשל מצבו הוחלט לפנות אותו באמצעות אמבולנס צבאי לבית החולים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפלסטיני שנפצע הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כ-200 פלסטינים יידו ביום שבת אבנים לעבר כוחות הביטחון במהלך עימותים סמוך לכפר קוסרה, דרומית לשכם. קודם לכן התעמתו עשרות פלסטינים עם קבוצה של מתנחלים מהמאחז אש קודש הסמוכה. לדברי המתנחלים, שישה מהם נפצעו באורח קל מאבנים שיודו לעברם, אולם איש מהם לא נזקק לפינוי. הפלסטינים טענו כי המתנחלים פשטו על הכפר וניסו לתקוף חקלאים.

בסוף חודש אוגוסט נעצרו שלושה נערים יהודים, בני 12 עד 13, בחשד למעורבות ביידוי בקבוק תבערה לעבר מונית פלסטינית לפני כשבועיים קודם לכן סמוך ליישוב בת עין שבאזור גוש עציון. כתוצאה מהשלכת בקבוק התבערה נפצעו שישה בני אדם - שניים מהם באורח בינוני עד קשה ועוד ארבעה במצב קל. שלושת החשודים שוחררו למעצר בית.

יממה לאחר השלכת בקבוק התבערה קיימו רכזי שב"כ מהמחלקה היהודית שיחות אזהרה לשישה פעילי ימין בבת עין. כוחות המשטרה הגיעו ביחד עם אנשי המחלקה היהודית אל בתיהם של כמה פעילים בבת עין, והזהירו אותם: "אנו עוקבים אחריכם ויודעים מה אתם עושים". עם סיום השיחות עזבו כוחות המשטרה ושב"כ את ההתנחלות מבלי לבצע מעצרים. בין היתר, שוחחו אנשי השב"כ גם שלושת הקטינים שנעצרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully