וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: יהודים יידו אבנים על בתי ערבים בשועפט

8.9.2012 / 19:40

שלושה צעירים יהודים נעצרו כשהם רעולי פנים ליד שכונת שועפט. מדובר בסכסוך מתמשך בין שתי השכונות שהסתיים היום ללא נפגעים או תגובה של תושבי השכונה

שלושה צעירים רעולי פנים, בני 16, 18 ו-19, נעצרו היום (שבת) על ידי כוחות משטרה ומשמר הגבול, בשעה שיידו אבנים לעבר בתי ערבים בשכונת שועפט, סמוך לשכונת רמת שלמה שבירושלים. השלושה נלקחו לחקירה בתחנת שפט.

זהו השבוע השני שבו מתפתחים עימותים בין חרדים תושבי השכונה, לבין תושביה הערבים של שכונת שועפט. בשבת שעברה לקחו חלק בעימותים עשרות תושבים משתי השכונות, וכמה חרדים נעצרו בחשד שיידו אבנים לעבר בתי ערבים. תושבי שכונת שועפט השיבו ביידוי אבנים, ובסך הכל נפצעו באורח קל תושב ערבי, שני חרדים, ושוטרת מג"ב שהותקפה על ידי חרדי שהתנגד למעצרו. העימותים בשבוע שעבר נמשכו במשך כמה שעות בוואדי המפריד בין שתי השכונות.

השבת, העימותים היו מינוריים באופן יחסי, וכללו רק את שלושת החרדים העצורים, ללא תגובה מצד תושבי שכונת שועפט. הסיבה לעימותים המתמשכים בין תושבי השכונות הסמוכות, היא טענות של תושבי השכונה החרדים, שנערות צעירות מוטרדות על ידי נערים תושבי שכונת שועפט. משטרת ירושלים וכוחות מג"ב נכחו במקום לאורך מרבית שעות היום ושמרו על השקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully