וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חודשי מאסר למעורב בתקיפת סגן מפקד הטייסת

5.9.2012 / 18:44

בית הדין הצבאי ביפו הוריד גם לדרגת טוראי את החייל בשירות סדיר, שהורשע במעורבות בתקיפת הקצין הבכיר בבסיס רמת דוד, יחד עם שני חיילים נוספים, לאחר שהעיר להם על נהיגתם

בית הדין הצבאי ביפו גזר היום (רביעי) שלושה חודשי מאסר בפועל והורדה לדרגת טוראי על חייל בשירות סדיר שהורשע במעורבות בתקיפת רב-סרן א', סגן מפקד טייסת בבסיס רמת דוד בחודש יולי האחרון. החייל ושניים מחבריו תקפו את הטייס כיוון שהעיר להם על נהיגתם הפרועה בשטח הבסיס. הוא דיווח על כך למפקדם והם בתגובה תקפו אותו. החיילים טענו כי הטייס העיר להם הערות גזעניות, אך הוא הכחיש זאת. מלבד החשוד שדינו הורשע, מעורבים בפרשה שני חשודים נוספים, כאמור.

מפקד חיל האוויר, אלוף אמיר אשל, הגיע מיד עם פרסום הפרשה לבסיסו של הקצין, כדי לפגוש אותו ואת בני משפחתו, ולהבהיר לו שהחיילים המכים לא ימשיכו בשירות בחיל האוויר. הטייס, קצין ותיק שעבד עם בני נוער ממגזרים חלשים בחברה הישראלית, טען בפני מפקד חיל האוויר בנוכחות מפקדיו: "הייתי בהלם מהאלימות של החיילים נגדי לעיני הילדים שלי, אבל עוד יותר מכך שניסו להדביק לי גזענות. לא היה ולא נברא. כאב לי מאוד שהאשימו אותי בגזענות. זה שקר".

האירוע בו הותקף רס"ן א' הפך לשיחת היום בחיל האוויר. אחת מנשות הטייסים בבסיס אמרה לאחר הפרסום כי "שיכון משפחות בבסיסי חיל האוויר ידוע כמקום מוגן ובטוח. האירוע הזה זעזע את כולנו ועורר בנו מחשבות. חמור מכך שהאירוע האלים התרחש לעיני ילדיו של הקצין".

לקריאה נוספת
האלוף אמיר אשל לטייס שהוכה: החיילים יודחו מהחיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully