וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ירו למוות בבכיר ביטחוני פלסטיני בג'נין

ניר יהב

5.9.2012 / 16:24

חודשים אחרי שמושל ג'נין מת מהתקף לב, שנגרם עקב ירי לביתו ואיומים על חייו, נורה למוות סגן מפקד הביטחון המסכל בעיר, שהוביל מבצע נרחב באחרונה. מושל המחוז: "רצח נפשע"

סגן מפקד הביטחון המסכל בג'נין, הישאם אל-רח, נורה לפנות בוקר (רביעי) על-ידי אלמונים בעת שנסע במכוניתו אל ביתו שבמחנה הפליטים בעיר ג'נין. עדי ראייה דיווחו כי חמושים ירו לעברו עשרה כדורים. הוא הועבר לבית החולים, ושם מת לאחר זמן קצר. מושל מחוז ג'נין, טלאל דויכאת, גינה את הרצח "הנפשע" והבטיח שמנגנוני הביטחון ישימו את ידיהם על מבצעיו ויעמידו אותם לדין.

בחודשים האחרונים מובילים מנגנוני הביטחון הפלסטינים מבצע ביטחוני נרחב בג'נין, שבמסגרתו נעצרו כבר עשרות פלסטינים במחוז. זאת, בעקבות ירי שבוצע לעבר ביתו של מושל ג'נין לשעבר, קדורה מוסא, שבעקבותיו חטף התקף לב ומת. דויכאת, שהחליף את מוסא בתפקיד, אמר כי מוקדם עדיין לקשר בין הרצח לפנות בוקר לבין המבצע הביטחוני. עם זאת, בעקבות הרצח פשטו מנגנוני הביטחון על מחנה הפליטים ג'נין בניסיון לאתר את החשודים ברצח.

מבין הפלסטינים שנעצרו במסגרת גל המעצרים האחרון בג'נין גם מפקד הזרוע הצבאית של פתח לשעבר, זכרייה זביידי. עם זאת, לרגל חג עיד אל-פיטר שחל לפני כשלושה שבועות שוחרר זביידי יחד עם שבעה פלסטינים נוספים שנעצרו. זביידי וחבריו נעצרו בחשד למעורבות בירי לעבר ביתו של מוסא, אולם הם הכחישו זאת בתוקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully