וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אירועי יום הסטודנט ייערכו גם בלוד

במסגרת פרויקט של התאחדות הסטודנטים הארצית, יגיעו לעיר אמנים כמו שרית חדד, מוש בן ארי, נתן גושן ועילי בוטנר. "המטרה היא להפוך לעיר מופת אטרקטיבית ורב-תרבותית"

אירועי יום הסטודנט מגיעים ללוד: התאחדות הסטודנטים הארצית החליטה לקיים השנה לראשונה את אירועי יום הסטודנט גם בעיר לוד, ולהשיק רשמית את פרויקט "Relod" – פרויקט קהילת הסטודנטים בעיר, במסגרתו עוברים סטודנטים להתגורר בתוך שכונות העיר. האירוע יתקיים ביום חמישי הקרוב וישתתפו בו, בין היתר, האמנים שרית חדד, מוש בן ארי, נתן גושן ועילי בוטנר.

הפרויקט החל כבר לפני כשנה, כאשר יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, איציק שמולי, עבר בעצמו להתגורר בעיר. כעת מתגוררים בלוד כ-60 סטודנטים, ובשנת הלימודים הקרובה יעברו אל העיר כ-150 סטודנטים נוספים. במסגרת התכנית, מקבלים הסטודנטים מלגת לימודים מלאה וסבסוד בשכר הדירה, ובתמורה הם תורמים מזמנם בפרויקטים קהילתיים וחברתיים. "מטרת המהלך היא להפוך את העיר, יחד עם כוחות מקומיים, לעיר מופת אטרקטיבית ורב-תרבותית", נטען בהתאחדות הסטודנטים.

איציק שמולי בהפגנה למען שוויון בנטל בתל אביב. נמרוד סונדרס
"אני עברתי לפני שנה להתגורר בלוד"/נמרוד סונדרס

"לראשונה, יגיעו הסטודנטים לעיר לוד כדי לציין בה את יום הסטודנט", אמר שמולי. "האירוע מהווה גם הזדמנות מצוינת לסטודנטים ולצעירים מכל רחבי הארץ, לבוא ולהתרשם מהסטארט-אפ החברתי המרשים והגדול ביותר שאנו מובילים כאן, וזו הזדמנות לסטודנטים ולצעירים להגיע ולהתרשם מעיר עם המון פוטנציאל".

שמולי ציין את העובדה כי גם הוא עבר לגור בעיר. "אני עברתי לפני שנה להתגורר בלוד, יחד עם עוד 60 סטודנטים שכבר גרים בשכונות העיר. המיקום נוח וקרוב למרכז ודמי השכירות ממש נמוכים", אמר שמולי.

עוד בנושא
תבוטל הנחת שכר דירה לסטודנטים בקריית שמונה
הסטודנטים בבירה תופסים את המושכות

לפניות לכתבת: michalresh1@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully