וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מסוקו של גורו הודי מתרסק, כל הנוסעים שרדו

רויטרס

2.9.2012 / 11:35

הגורו ו-4 ממאמיניו היו בדרכם להרצאה במערב הודו, כשהמסוק ששכרו צלל לקרקע במהירות והתפרק. הם יצאו בחבלות קלות בלבד. תאונת מסוקים נוספת באותו אזור הסתיימה בטרגדיה

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

גורו הודי וארבעה נוסעים אחרים ניצלו ממוות, כשהמסוק שבו טסו התרסק לאדמה ביום רביעי בשבוע שעבר. החמישה היו בדרכם להרצאה במדינת גוג'אראט שבמערב הודו, ומסיבה שטרם התבררה, המסוק השכור שבו טסו איבד גובה במהירות והתרסק. כל הנוסעים והטיס נחבלו חבלות קלות, והם חולצו דרך הזגוגיות השבורות של המסוק.

בסרטון מזירת ההתרסקות, נראה המסוק כשהוא צולל לאדמה ו"נעמד" על אפו, בזמן שהטייס מנסה לייצבו. מעוצמת הפגיעה, מושלך בוץ לכל עבר, ולאחר מכן המסוק נופל על צדו, כשזנבו שבור. לדברי המשטרה המקומית, המסוק היה בבעלות חברת השכרה קטנה, ובמסגרת החקירה נבדק אם הוא נשמר במצב טכני ירוד שסיכן את בטיחות הנוסעים.

באותה מדינה במערב הודו אירעה תאונה אווירית נוספת באותו היום, כששני מסוקי תובלה צבאיים התנגשו באוויר והתרסקו. דובר של חיל האוויר ההודי מסר כי תשעה בני אדם ואנשי צוות נספו. המסוקים היו מדגם Mi-17 מתוצרת רוסיה, ומחקירה ראשונה עולה כי כלי הטייס, שהיו באימון שגרתי, התקרבו זה לזה בניגוד להוראות הבטיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully