וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מסוק קוברה התרסק, הטייסים יצאו בשלום

המסוק הגיע לצלם פעלול לתכנית טלוויזיה באריזונה ואיבד שליטה. צלם חובב תפס במצלמתו את רגעי ההתרסות הקשה. למרבית המזל, הטייסים שרדו ויצאו בכוחות עצמם מהמסוק ההרוס

ביום חמישי האחרון, מסוק קוברה התרסק בעיר קולידג' שבמדינת אריזונה. המסוק היווה חלק מצוות צילום, אשר היה במהלך צילומים של פעלול לתכנית טלוויזיה. הם הגיעו למקום על מנת לצלם מכונית נוסעת במהירות על הקרקע, אך המסוק גנב את ההצגה.

בתיעוד, שצולם על ידי אדם שהיה על הקרקע וצילם במצלמת וידאו קטנה במהלך האירוע, ושודר בערוץ טלוויזיה מקומי השייך לרשת FOX, נראה המסוק מאבד שליטה, ומתרסק אל תוך הקרקע. למרבה המזל, הטייסים שרדו את התקרית. אחרי ההתרסקות, הם כיבו את המנוע וטיפסו בכוחות עצמם אל מחוץ למה שנשאר מהמסוק.

"הלב שלי הלם, וידעתי שאני הולך לחזות במשהו, פשוט עקבתי אחרי האירוע עם המצלמה". מסר צלם הסרטון, סטיב אספארזה. "אני חושב שמה שהסעיר אותי במיוחד היה שחשבתי שהטייסים נהרגו. כיביתי את המצלמה. לא רציתי לצלם את מה שהייתי עתיד לראות".

מפקד המשטרה בקולידג', ג'ו ברוגמן, אמר בעקבות האירוע כי הטייסים ניצלו כי הם היו חגורים היטב עם רתמות, והם חבשו קסדות. "השלדה הנוקשה עשתה עבודה טובה בהגנה עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully