וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיום שבת: ייחסמו אתרי פורנו ברצועת עזה

ניר יהב

30.8.2012 / 20:44

בטענה כי יש לשמור על המוסר של הצעירים ברצועה, החליט משרד התקשורת של הארגון לחסום אתרים פורנוגרפיים. גולשים ברצועה בירכו על ההחלטה, אך התלוננו על מהירות האינטרנט

משרד התקשורת בממשלת חמאס ברצועת עזה החליט היום (חמישי) לחסום את כל אתרי הפורנוגרפיה ברצועת עזה מיום שבת הקרוב. בכיר במשרד התקשורת, כמאל אל-מסרי, הסביר כי ההחלטה התקבלה בעקבות תלונות רבות מצד הורים ואנשי חינוך: "הם הביעו חשש מכך שקבוצות חלשות בחברה יושפעו לרעה מהשימוש באתרים אלו", והוסיף: "הם ביקשו מאיתנו לשאת באחריות לכך ולפעול בנידון".

לדברי אל-מסרי, משרד התקשורת בעזה יצר קשר עם עשר חברות האינטרנט הפועלות ברצועת עזה, התייעץ עימן וקיבל את עצותיהן והמלצותיהן כיצד ניתן ליישם את ההחלטה בנושא. "החברות הן אלו שיחסמו את האתרים ולא משרד התקשורת", אמר אל-מסרי, והוסיף: "המשרד לא חוסם אף אתר, אלא מבקש מחברות האינטרנט למלא את ההחלטה. ההחלטה התקבלה לפני שבוע ותבוצע ב-1 בספטמבר". אל-מסרי אף הזהיר כי מי שיפר את ההחלטה ייענש.

חגיגות בעזה לכבוד האסירים שחזרו, אוקטובר 2011. רויטרס
"לשמור על המוסר של הצעירים". תושבים בעזה/רויטרס

רוצים אינטרנט מהיר

לכל אלו החוששים מפגיעה בזכויותיהם של תושבי רצועת עזה, הסביר אל-מסרי כי לא מדובר בדיכוי החירויות, בהשתקת דעות או בחסימה של אתרים פוליטיים. "הצעד הזה נועד לשמור על המוסר של הצעירים שלנו, על הבנים שלנו", אמר.

אם לשפוט לפי פורומים באינטרנט של תושבי עזה, הרי שההחלטה התקבלה באהדה רבה. גולשים עזתים באותם פורומים, המזוהים לרוב עם חמאס, כתבו בתגובה להחלטת הממשלה כי מדובר בהחלטה נהדרת. אחד הגולשים הגדיר את ההחלטה כ"מצוינת", ואף טען כי היא באה "מאוחר מאוד". גולש נוסף הסכים איתו, וכתב שאכן מדובר בצעד מעולה שבא מעט מאוחר מדי. אחר הוסיף: "אני אתמוך בצעד הזה בתנאי שהאינטרנט יהיה מהיר יותר. זה הדבר הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully